سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 67274
|
12:38 - 1396/03/02
نسخه چاپی

امام جمعه مشگین‌شهر:

فتح خرمشهر نشان از اراده پولادین ملت بود

فتح خرمشهر نشان از اراده پولادین ملت بود
امام جمعه مشگین‌شهر گفت: فتح خرمشهر نشان از اراده پولادین ملت بود که با پایداری و دشمن شناسی و عزم جدی دفاع کردند و زمینه شکست دشمن را فراهم کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسفیرمشکین، صبح امروز به مناسبت فرا رسیدن سالروز آزاد سازی خرمشهر جمعی از مسئولان شهرستان و نیروهای نظامی با حضور در دفتر امام جمعه با وی دیدار کردند.

 

در این دیدار حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین‌شهر ضمن گدامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: با توجه به اینکه در آن زمان جمهوری اسلامی ایران انقلاب نوپا بود و دشمن با این دیدگاه که ایران از نظر نیروی مسلح ضعیف است و به راحتی می‌توان تسلیم خود کرد وارد عمل شد هر چند که از لحاظ تجهیزات کشور با بحران مواجه بود اما رزمندگان اسلام در سایه ایمان و با اراده کافی و آهنین توانستند در مقابل دشمن ایستادگی کرده و به پیروزی برسند لذا از فتح خرمشهر به عنوان نماد ایثار، مقاومت، ایتادگی و شجاعت یاد می‌شود.

 

وی افزود: فتح خرمشهر نماد و مظهر مقاومت سرسختانه ملت ایران و پیروزی بر دشمن متجاوز و همچنین نشان شجاعت و اعتماد به نفس فرماندهان و رزمندگان و نتیجه توکلشان به خدا بود.

 

امام جمعه مشگین شهرگفت: فتح خرمشهر نشان از اراده پولادین ملت بود که با پایداری و دشمن شناسی و عزم جدی دفاع کردند و زمینه شکست دشمن را فراهم کردند چرا که جوانان در آن زمان تشنه شهادت و خدمت به کشور بودند و از مقابله با دشمن هیچ گونه واهمه‌ای نداشتند.

 

وی خاطر نشان کرد: فتح خرمشهر نشان همبستگی دینی و ملی و اتحاد بین همه ایرانیان بود و امروز هم این اتحاد و همدلی حول محور ولایت لازم است و امروز آمادگی جسمانی، روحی و نیروهای نظامی برای مقابله با هر گونه توطئه‌های دشمنان لازم و ضوروری است.

 

حجت الاسلام رضا باوقار تاکید کرد: بعد از جنگ سخت و شکست دشمن در نبرد رودررو دشمن با جنگ نرم و امروز نیز با جنگ اقتصادی وارد عمل شده است هر چند که ملت ایران در تمام عرصه‌ها پیروز میدان هستند و دشمن علناً هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهد.

 

در این دیدار سرهنگ پاسدار محمد پورمند فرمانده سپاه شهرستان مشگین‌شهر به تشریح برنامه‌های این ایام پرداخت.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد