سرویس: اردبیل
کد خبر: 67278
|
13:04 - 1396/03/02
نسخه چاپی

مصطفی کافی

سوم خرداد پیروزی حق علیه باطل است

سوم خرداد پیروزی حق علیه باطل است
کافی گفت :خبر آزادی خرمشهر، شاید به جرات می توان گفت یکی از بزرگترین دستآوردهای ایران از آغاز انقلاب تا به اکنون می باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل از ادیب رسا، معاون پژوهشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پروش استان اردبیل گفت: عملیات بزرگ بیت المقدس آغازی بر پایان سلطه نیروهای مهاجم عراقی و آزاد سازی خرمشهر بود و شهدای این عملیات الگویی کوچک از ملت مقاوم ایران است.در آن روز ها ایران سراسر شادی و شور بود.

مصطفی کافی با اشاره به نتایج فتح خرمشهر اظهار کرد : آزاد سازی خرمشهر پیروزی حق علیه باطل بود و نتایج بسیار مهمی داشت که از جمله آنها می توان به تقویت توان نظامی ایران، افزایش هماهنگی بین تمام آحاد جامعه و اثبات برتری سیاسی و نطامی ایران به دنیا اشاره کرد.

وی در ادامه افزود: اولین موضوع تاثیر گذار و حائز اهمیت این آزاد سازی، شروع پیروزی های مقتدرانه ایران در ادامه جنگ بود و درجه بعدی اهمیت فتح خرمشهر این بود که کشور های استعمارگر دنیا پی بردند که ملت ایران مثل هیچ یک از کشور های دیگر نیست که بتوانند در آن نفوذ کنند و حتی در طول و پایان جنگ مواضع خود آنها نیز مورد تهدید قرار گرفت.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد