سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 67286
|
14:08 - 1396/03/02
نسخه چاپی

شهردار مشگین‌شهر:

عملیات عمرانی در سطح شهر با رعایت استانداردهای لازم در حال انجام است

عملیات عمرانی در سطح شهر با رعایت استانداردهای لازم در حال انجام است
شهردار مشگین‌شهر گفت: شهرداری به دنبال کارهای زیربنایی و اساسی است تا ماندگار شود لذا عملیات عمرانی در سطح شهر با رعایت استانداردهای لازم به سرعت در حال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسفیرمشکین، سالهاست که مشگین‌شهر با مشکلاتی زیادی در حوزه عمران شهری خصوصاً در بحث آسفالت معابر دست و پنجه نرم می‌کند به طوری که عموم مردم و مسافران از وضعیت موجود شهر گلایه‌مند بودند و اظهار نارضایتی می‌کردند برهمین اساس شهردار نیز در اواخر سال گذشته وعده‌هایی را مبنی بر ساماندهی معابر عمومی داده بود.

 

خوشبختانه در چند روز اخیر در این شهر شاهد تحولاتی در حوزه آسفالت و ساماندهی مسیر رفت و آمد گردشگران در داخل و بویژه در ورودی شهر بودیم که این مسئله رضایت شهروندان در برخی محلات را فراهم کرده و انتظار می‌رود این عملیات عمرانی در سایر محلات نیز ادامه داشته باشد تا مردم بیش از این دچار مشکل نشوند.

 

مسعود خیرجو شهردار مشگین‌شهر در خصوص تاخیر در عملیات عمرانی در شهر گفت: ما به دنبال انجام کارهای اساسی و ماندگار در شهر هستیم تا در آینده دچار مشکل دوباره کاری نشویم لذا در نقاط مختلف شهر عملیات عمرانی و زیر سازی آغاز شده و  تا زمانی که شرایط مالی و امکانات موجود اجازه دهد تلاش خواهیم کرد تا معابر شهری خصوصاً در بحث آسفالت معابر مشکلی وجود نداشته باشد.

 

وی همچنینی در خصوص ورودی شهر گفت: لاین سمت راست ورودی شهر از سمت پریخان به علت برخی از عملیات حفاری ادارات چند سالی بود که متوقف شده بود با توجه به اینکه  این مسیر به عنوان یکی از راههای ارتباطی و گردشگری محسوب می شود عملیات زیرسازی آن در دستور کار قرار گرفته است و به زودی این مسیر نیز ساماندهی می‌شود.

 

خیرجو همچنین در خصوص وقفه آسفالت ریزی هتل ساوالان تا میدان جانبازان نیز گفت: بوسیله دستگاه‌های آسفالت تراش عملیات زیرسازی این مسیر انجام شده اما وجود برخی مشکلات مانع ادامه عملیات شده  بود که تلاش شده  تا با  هدایت آبهای سطحی این خیابان (روبروی ورودی پادگان) و  ایجاد کانیو و کانال هدایت آبهای سطحی این موانع رفع شود.

وی اظهار کرد: ما براین اصل معتقد هستیم که مشکلات معابرشهری باید باهدف برطرف کردن و ارتقاء سطح کیفی صورت گیرد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد