سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 67289
|
16:16 - 1396/03/02
نسخه چاپی

بیانیه فرمانداری شهرستان نیر به مناسبت سالروز فتح خرمشهر؛

سوم خرداد؛ سرود مقاومت مردم مسلمان ایران است

سوم خرداد؛ سرود مقاومت مردم مسلمان ایران است
در بیانیه فرمانداری شهرستان نیر آمده است: سوم خرداد؛ سرود مقاومت مردم مسلمان ایران و تصویر تمام قد وفاداری به امام راحل و ولایت مداری مردمی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازنیریمیز، در بیانیه‌ای که امروز از سوی فرمانداری شهرستان نیر صادر شده است، آمده است:

 

تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران مملو از رویدادهای باشکوهی است که هریک به عنوان تابلوی افتخار ثبت و همچون ستاره‌ای پرفروغ در آسمان اقتدار و سر بلندی ایران عزیز می‌درخشد، در این میان حماسه آزادسازی «خرمشهر» نقطه عطفی به شمار می‌آید که با مدد الهی، با صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم به منصه ظهور رسیده است.

 

سوم خرداد؛ سرود مقاومت مردم مسلمان ایران و تصویر تمام قد وفاداری به امام راحل و ولایت مداری مردمی است که در راه دفاع از اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی تا پای جان ایستادند تا خورشید اقتدار و امنیت به پهنای ایران اسلامی بتابد و دشمن از تهاجم و تعرض به این مرز و بوم برای همیشه مأیوس بماند.

 

در این پیام با بیان اینکه فتح خرمشهر فتح خاک نیست که فتح ارزش‌هاست، آمده است؛ حماسه سوم خرداد را می توان یکی از بزرگترین و مهمترین رویدادها و دستاوردها در میان روزهای دفاع مقدس برشمرد و اگر بخواهیم از آثار دفاع مقدس محافظت و به نسل‌های آینده منتقل کنیم بایستی حماسه آزاد سازی خرمشهر را به نحو شایسته‌ای برای نسل جوان تبیین کنیم.

 

بر همه ما فرض است تا یاد کنیم و گرامی بداریم رشادت‌ها و جانفشانی‌های دلیرمردانی که در تاریخ پر فراز و نشیب این انقلاب با تکیه بر قدرت لایزال الهی، حماسه‌ای عظیم و نقطه عطفی همچون آزادسازی خرمشهر قهرمان را رقم زده و در آن دوران حساس، معادلات قدرت‌های استکباری جهان را بهم ریختند.

 

فرمانداری شهرستان نیر در پایان با تبریک و تهنیت سالروز این نصر بزرگ الهی به محضر فرماندهی معزز کل قوا حضرت آیت الله امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی)، فاتحان خرمشهر، خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان 8 سال دفاع مقدس و مردم شهید پرور ایران اسلامی بخصوص شهرستان نیر، عزت، اقتدار و توفیقات روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و طول عمر با برکت مقام معظم رهبری را از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نماید.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد