سرویس: بیله سوار
کد خبر: 67292
|
19:09 - 1396/03/02
نسخه چاپی

دیدار مسئولان با امام جمعه بیله سوار در اولین روز از هفته مقاومت+عکس

 دیدار مسئولان با امام جمعه بیله سوار در اولین روز از هفته مقاومت+عکس
همزمان با هفته ایثار و مقاومت و سالروز آزادسازی خرمشهر ، سپاهیان بیله سوار با امام جمعه این شهر دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل از صبح مغان، از امروز سه شنبه ویژه برنامه های گرامیداشت «سوم خرداد» در شهرستان بیله سوار آغاز شد و صبح امروز جمعی از مسئولان، نیروهای نظامی و انتظامی بیله سوار با امام جمعه این شهر دیدار و با ارمان های انقلاب تجدید دوباره کردند.

حجت الاسلام قیاسی در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش گسترده سپاه و بسیج در اعتلای فرهنگ انقلاب اظهار داشت: مسئولان نیز در حل مشکلات مردم تلاش و همت مضاعفی داشته باشند.

وی به انتخابات اخیر ریاست جمهوری نیز اشاره کرد و گفت: هر چند انتخابات شور و هیجان را به دنبال دارد اما در برخی مواقع عوارضی هم به تبع ان ایجاد می کند که باید به آن توجه ویژه ای شود.

امام جمعه بیله سوار یادآور شد: همه گروه ها باید بعد از پایان انتخابات دست به دست هم داده و مشکلات مردم را حل و فصل نمایند.

به گزارش صبح مغان، در ابتدای این دیدار سرهنگ پاسدار زارع فرمانده سپاه ناحیه بیله سوار نیز در بیاناتی هدف از این دیدار را میثاق دوباره با آرمان های انقلاب اسلامی عنوان کرد و بر تبعیت از ولایت فقیه تاکید کرد.

همچنین حوزه بسیج خواهران نیز از امروز برنامه های خود را اغاز و به دیدار جمعی از خانواده های شهدا رفتند.

گفتنی است از جمله برنامه‌های شاخص پیش‌بینی شده برای سالروز آزادسازی خرمشهر می‌توان به حضور در گلزار شهدا، ویژه برنامه های «بانگ مقاومت و پیروزی» در سوم خرداد،میثاق با شهیدان ،دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح ، نواخته شدن زنگ پیروزی خرمشهر در سوم خرداد در مدارس بیله سوار ، فضاسازی و تبلیغات شهری، برپایی ایستگاه صلواتی و ایستگاه سلامت، نمایشگاه عکس و برگزاری مسابقات هنری و ورزشی اشاره کرد.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد