سرویس: وبگردی
کد خبر: 67316
|
12:08 - 1396/03/03
نسخه چاپی

فیفا علیه فدراسیون وارد عمل می‌شود؛

محرومیت بازیکن فوتبال به دلیل اینکه همسرش مدل است!

محرومیت بازیکن فوتبال به دلیل اینکه همسرش مدل است!
یکی از بازیکنان فوتبال ایران به دلیل اینکه همسرش یک مدل است و عکس‌های وی در فضای مجازی منتشر می‌شود دچار محرومیت شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازخبرنگاران جوان، دروازه بان مطرح فوتبال ایران از سوی کمیته اخلاق به دلیل اینکه همسرش مدل است و برخی عکس‌های وی با پوشش نامناسب در فضای مجازی منتشرشده است به مدت 3 ماه از حضور در میدان‌ها فوتبال محروم شد.

 
این در حالی است که گفته می‌شود وی بابت این موضوع حسابی عصبانی است و قصد دارد دراین‌باره به فدراسیون جهانی فوتبال فیفا شکایت کند.
 
 
محرومیت بازیکن فوتبال به دلیل اینکه همسرش مدل است!
 
 
 
همسر وی که حضوری فعال در رسانه‌های مجازی دارد بارها برای این بازیکن دردسرساز شده است و البته این بار کمیته اخلاق دست‌به‌کار شد و وی را محروم کرد تا همسرش متنبه شود!
 
باید دید حکم صادره از سوی کمیته اخلاق در چارچوب مقررات و اساسنامه فیفا صادر شده است یا خیر ؟
 
به‌هرحال در صورت دخالت فیفا دراین‌باره شاید رأی عوض شود و ماهیت کمیته اخلاق ایران در فیفا زیر سؤال برود.
 
روز گذشته تاج رئیس فدراسیون فوتبال نیز در مورد محرومیت این بازیکن و حق اعتراض وی گفته است" وی حق دارد به این رأی اعتراض کند"
 
در مورد اینکه جمله رئیس فدراسیون فوتبال به چه معناست باید صبر کنیم تا اظهارنظرهای بعدی این موضوع را مشخص کند چراکه این جمله می‌تواند 2 معنای متفاوت داشته باشد اول اینکه این بازیکن از لحاظ قانونی حق اعتراض دارد و دوم اینکه تاج هم حق را به وی می‌دهد و از رأی کمیته اخلاق رضایت ندارد.
 
درهرصورت این پرونده به نظر می‌رسد که می‌بایستی از سوی مراجع قضایی دنبال می‌شد چراکه همسر وی، یک شخصیت حقوقی است که خودش باید پاسخگوی رفتار اجتماعی‌اش باشد و این موضوع ارتباطی به فوتبال این بازیکن ندارد.
 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد