سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 67461
|
02:15 - 1396/03/07
نسخه چاپی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خلخال:

مراکز فناوری اطلاعات و داروهای گیاهی در دانشگاه آزاد اسلامی خلخال راه‌اندازی می شود

 مراکز فناوری اطلاعات و داروهای گیاهی در دانشگاه آزاد اسلامی خلخال راه‌اندازی می شود
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال گفت: دو مرکز فناوری اطلاعات (ICT) و داروهای گیاهی در این دانشگاه راه‌اندازی می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،به نقل ازکوثرخبر، حجت الله درخشان با اشاره به اینکه مرکز رشد فناوری اطلاعات و داروهای گیاهی در واحد خلخال دایر می شود، اظهار کرد: طی مذاکرات صورت گرفته با دکتر رزمی مدیر کل فناوری اطلاعات استان اردبیل و اخذ مجوز از سازمان مرکزی دانشگاه آزاد، دو مرکز فناوری اطلاعات (ICT) و داروهای گیاهی طی هفته آینده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال راه‌اندازی خواهد شد.

وی با بیان این‌که یکپارچه‌سازی سامانه‌های مدیریت اطلاعات، رشد و پویایی کیفیت و همچنین برند سازی در دانشگاه آزاد خلخال از برنامه‌های مورد نظر این مراکز است، افزود: در پی آن هستیم که درگاهی واحد برای معرفی اطلاعات جهانی با دسترسی آزاد و البته با کنترل کیفیت برای پژوهشگران‌ این دانشگاه فراهم کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه امروز معضل و مشکل اصلی کشور اشتغال‌زایی فارغ‌التحصیلان و کارآفرینان جویای کار است سعی شده تا در این مراکز رشد از فارغ‌التحصیلان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خلخال استفاده شود.

درخشان با اشاره به احیای اقتصاد مقامتی، تولید و اشتغال مد نظر رهبری اظهار کرد: با راه اندازی این مراکز توجه بیشتری نسبت به بهره وری هسته های فناوری صورت می گیرد تا شرکتهای دانش بنیان و اقتصادی با محوریت تبدیل علم به ثروت و اقتصاد دانش محور حرکت کنند.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد