سرویس: وبگردی
کد خبر: 67495
|
13:09 - 1396/03/07
نسخه چاپی

یادداشت/

«رمضان» میدانی فراخ برای اصلاح

«رمضان» میدانی فراخ برای اصلاح
ای بشر، فرصت رمضان بار دیگر پیش روی شماست و میدان اصلاح برای شما فراخ، تا میتوانید خود را برای دیدار یار اماده کنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل از  صبح مغان، «رمضان» با همه زیبایی هایش و عطر بوی سحری هایش ونواهای دل نشین زمان افطارش فرا رسید و عاشقان نسیم الهی که با هزار امال و آرزو در انتظار رسیدن ماه زیبایی ها بودند آماده زدودن زنگار از وجودشان هستند.

دختران و پسران تازه به سن تکلیف رسیده نیز دوشادوش پدران و مادران خود با ندای ربنا و دعای سحر، از خواب زیبای خود بیدار شده و توشه آخرت را از همان روزهای آغازین واجب شدن فرایض الهی جمع می کنند.

آری رمضان ماه ضیافت الله است ماهی که یک حسنه در شب های قدرش برابر با هزار حسنه در سایر روزها و شب ها است.

شب های قدرش، نداهای بک یا الله اش و نواهای سوزناک عاشقان امام خوبان در سوگ شهادت علی علیه السلام، پخش نذری ها و نمازهای جماعتش، همه و همه بر زیبایی های این ماه الهی می افزاید.

از عنایت ویژه پروردگار عالمیان بر مسلمانان همین بس که حتی خواب روزه دار نیز برایش حسنه ثبت می شود و در این ماه درهای بهشت باز شده و درهای جهنم بسته می شود و گناهان همچون برگ پاییزی پاک شده و زیر پاهای غافرالذنب محو می شود.

ای کسانیکه دنبال عاقبت بخیری و آبرومند شدن در محکمه عدل الهی هستید این ماه فرصتی گرانقدر و دست نیافتنی است و تا می توانید باید توشه سفر جمع کنید زیرا که در غیر اینصورت در پایان ماه حسرت انجام ندادن اعمال بر دلتان سنگینی خواهد کرد، سنگینی که یک سال تمام ادمی را می رنجاند و امیدها را نا امید می کند.

پس ای بشر؛

فرصت رمضان بار دیگر پیش روی شماست و میدان اصلاح برای شما فراخ...  تا میتوانید خود را برای دیدار یار اماده کنید.

یادداشت: بهروز پیری

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد