سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 67650
|
12:55 - 1396/03/11
نسخه چاپی

رییس کمیته امداد امام (ره) اصلاندوز خبر داد؛

خدمت رسانی یک میلیارد تومانی به 458 خانوار اصلاندوزی در سال 95

خدمت رسانی یک میلیارد تومانی به 458 خانوار اصلاندوزی در سال 95
رییس کمیته امداد امام (ره) اصلاندوز گفت:مبلغ یک میلیارد تومان برای خانوارهای تحت پوشش این کمیته در منطقه اصلاندوز خدمت رسانی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازارس تبار،ظاهر وطنخواه امروز با اعلام این خبر گفت:در حال حاضر 458 خانوار و بالغ بر 900 نفر تحت پوشش داریم که در سال 1395 کمیته امداد مبلغ یک میلیارد تومان به این خانوارها خدمت رسانی کرده که حدود 850 میلیون تومان آن از تهران و 150 میلیون تومان دیگر نیز از منطقه اختصاص یافته بود.

وی با اشاره به برنامه های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان افزود:در این ماه عزیز نسبت به برپایی سفره های ضیافت افطاری برای ایتام و نیازمندان منطقه با همیاری خیرین و مسئولان اقدام خواهیم کرد.

رییس کمیته امداد امام (ره) اصلاندوز همچنین از انجام تمهیدات لازم جهت جذب حداکثری حامیان طرح اکرام و محسنین خبر داد و افزود:در روزهای لیالی قدر طی اکیپ اداری از خانواده های نیازمند با توزیع بسته های عذایی در قالب طرح مفتاح الجنه عیادت خواهد شد.

وطنخواه از تاسیس بانک قرض الحسنه امداد ولایت با سپرده گذاری خیرین و مسئولان در اردبیل خبر داد و گفت:هدف از تاسیس این بانک اهدای تسهیلات وام به مستضعفین و نیازمندان است.

وی با اشاره به جمع آوری زکات فطریه نیز گفت:وظیفه کمیته امداد براساس نظر سازمان تبیلغات اسلامی و شورای عالی زکات و براساس نظر فقهی مقام معظم رهبری است و سازمانهای دیگر نمی توانند در بحث حمع آوری زکات فطریه وارد شوند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد