سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 67664
|
12:27 - 1396/03/12
نسخه چاپی

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل:

پنجاه زمین ورزشی مینی فوتبال در سطح استان احداث می شود

پنجاه زمین ورزشی مینی فوتبال در سطح استان احداث می شود
بشیرخالقی با اشاره به دیدار اعضای مجمع نمایندگان استان با وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: در این دیدار مقرر شد با هماهنگی های لازم در شهرستان های استان اردبیل، پنجاه زمین ورزشی مینی فوتبال در محلات به صورت چمن مصنوعی احداث شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،به نقل ازکوثرخبر، بشیر خالقی با اشاره به دیدار اخیر مجمع نمایندگان استان اردبیل با وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: این دیدار بمنظور پیگیری مسائل و مشکلات حوزه ورزش استان بویژه شهرهای جنوبی صورت گرفت.

وی ادامه داد: در این دیدار مقرر شد که با هماهنگی های لازم و کارشناسی شده در شهرستان های استان اردبیل، پنجاه زمین ورزشی مینی فوتبال در محلات به صورت چمن مصنوعی، هر کدام با هزینه تقریبی ۲۰۰ میلیون تومان با مشارکت شهرداری ها و فرمانداری ها احداث شود.

خالقی افزود: همچنین مقرر شد با نظر نمایندگان هر حوزه انتخابیه، از محل منابع ملی وسایل ورزشی و کمک مالی تخصیص و در اختیار هیآت های ورزشی استان و شهرستان ها قرار گیرد.

نماینده کوثر و خلخال اضافه کرد: از تصمیمات دیگر این جلسه سفر معاون نظارت طرح های عمرانی وزارتخانه بعد از ماه مبارک رمضان به استان می باشد تا با تخصیص کمک مالی برای پروژه هایی که پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد دارند نسبت به تکمیل آنها حداکثر تا دهه فجر اقدام شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در دیگر بخش های سخنان خود به سرانه ورزشی شهرستان کوثر اشاره کرد و گفت: سرانه ورزشی شهرستان کوثر نسبت به جمعیت و منطقه در وضعیت مناسبی به سر می برد ولی عدم وجود اسپانسر، نبود سرمایه گذاران بخش خصوصی، وجود فقر مالی در حوزه ورزش و ... در سطح این شهرستان باعث شده است که استفاده های اندکی از سالن های ورزشی صورت گیرد.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل با بیان اینکه کوثر و خلخال مهد ورزش استان اردبیل است تصریح کرد: ورزشکارانی در حد کشوری و بین المللی در شهرستان های کوثر و خلخال رشد کرده اند که وضعیت مالیشان زیر صفر بوده است اما با این فقر منطقه ای با اراده ورزشی خود برای منطقه افتخار آفرینی کرده اند که امیدواریم این ظرفیت بالقوه منطقه در جنوب استان اردبیل مد نظر مسئولین ورزش کشوری قرار گیرد.

وی در پایان گفت: تلاش می شود در سفر قریب الوقوع معاون وزیر ورزش و جوانان همه این کسری ها پیگیری و با تخصیص اعتبارات ورزشی موانع موجود در راستای رضایت جوانان منطقه مرتفع شود.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد