سرویس: اجتماعی
کد خبر: 67670
|
15:54 - 1396/03/12
نسخه چاپی

حجت الاسلام و المسلمین صفری:

قبول سند 2030باعث شرمندگی است

 قبول سند 2030باعث شرمندگی است
امام جمعه گرمی به سند 2030 و نفوذ فرهنگی دشمن اشاره کرد و گفت: فرهنگی که اجانب برای ما تحمیل کنند از اسلحه قوی جنگی هم خطرناک است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسیفار،حجت الاسلام والمسلمین صفری، امام جمعه شهرستان گرمی در خطبه های نماز جمعه  این هفته ضمن دعوت عموم به تقوای الهی گفت: پیامبر اعظم(ص) بهترین و کاملترین الگو برای انسانهاست واگر کسی در زندگی الگو و اسوه نداشته باشد هر چه پیش  برود به هدف واقعی خود نخواهد رسید.

 

وی با اشاره به فضلیت ماه مبارک رمضان گفت: امام صادق (ع) می فرماید روزه دار در دو زمان خیلی خوشحال می شود اول موقع افطارکه توفیق بندگی داشته است و دوم موقع ملاقات خدا، چراکه خدا خود پاداش روزه دار را خواهد داد.

 

امام جمعه گرمی با تسلیت به مناسبت چهاردهم خرداد ماه که يادآور مصيبت عظیم و اندوه جانكاه ارتحال رهبر كبير انقلاب اسلامى حضرت امام‏ خمينى (رضوان الله تعالى عليه) می باشد، اظهار کرد: يكى از ابعاد ويژه شخصيت حضرت امام(ره) رهبرى نهضتى عظيم و انقلاب شكوهمند اسلامى بود كه آثاربسيار گرانقدرى را در داخل و در سطح جهان در پى داشت كه مناسب است اين بُعد از شخصيت امام عزيز، بيشتر مورد دقت قرار گيرد.

 

وی با بیان اینکه امام راحل تحول عظیمی درافکار مردم ایجاد کرد و کشوری که با ظلم پر شده بود با بیداری ملت بزرگ ایران توانست  ظلم را سرنگون و حکومت اسلامی را جایگزین کند، افزود:  در حال حاضر و بعد از امام  بزرگوار خلف صالح یعنی مقام معظم رهبری پرچمدار این حکومت الهی و اسلامی شد.

 

وی شهدای والا مقام دوران هشت سال دفاع مقدس را پشتوانه واقعی و اصلی انقلاب عنوان کرد و گفت: پیروزی های که در انقلاب اسلامی بوجود آمد بخاطر ضعف و ناتوانی دشمن نبود بلکه بخاطر تلاش و ایثار و فداکاریهای انسانهای بی ادعای است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سند 2030 و نفوذ فرهنگی دشمن اشاره کرد و گفت: فرهنگی که اجانب برای ما تحمیل کنند از اسلحه قوی جنگی هم خطرناک است و می خواهند فرهنگ اسلام و ارث گرانبهای که حضرت امام(ره) برای کشور باقی گذاشته  با نفوذ فرهنگی غارت کنند.

 

امام جمعه گرمی با بیان اینکه دشمن با امضای قرارداد ۲۰۳۰ قصد نفوذ فرهنگی دارد و امضای این سند باعث شرمندگی است، گفت: امضا‌کنندگان سند ننگین 2030 خواسته یا ناخواسته قصد دارند به چهره دینی نظام جمهوری اسلامی ایران آسیب بزنند که نباید اجازه داد عده‌ای با سوءاستفاده از موقعیت‌های خود قدرت‌نمایی کنند و سعی در ضربه زدن به شاخص‌های دینی در کشور داشته باشند ومتولیان امر بداند که مردم مومن و انقلابی هرگز زیر بار این سند خفت بار نخواهند رفت.

 

وی به اهمیت فضای مجازی هم اشاره کرد و گفت:  پی بردن  و پاسخ به شبهات جوانان از طریق فضای مجازی فرصت و انحراف افکار نوجوانان و جوانان از طریق نفوذ دشمن در این عرصه را نوعی تهدید عنوان کرد.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد