سرویس: نمین
کد خبر: 67680
|
18:22 - 1396/03/12
نسخه چاپی

امام جمعه نمین:

عده ای در داخل می خواهند انقلاب امام را تحریف کنند

عده ای در داخل می خواهند انقلاب امام را تحریف کنند
امام جمعه نمین گفت: عده ای در داخل کشور میخواهند با نام امام، انقلاب امام را تحریف کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل از شکوه فرهنگ، حجت الاسلام صفر یوسف زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه نمین با گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: در آستانه روز بسیار بزرگ یعنی روز ارتحال معلم واقعی بشریت بعد از معصومین قرار داریم روزی که ملت بزرگ ایران درس های بزرگی از امام گرفتند.

وی افزود: امام لرزه ی سنگینی بر کاخ های ستم و استکبار جهانی و حکومت های شیطانی سرتاسر شرق و غرب انداخت و از همان آغازین روز انقلاب، فروپاشی تمامی جوامع غربی آغاز شد.

حجت الاسلام صفر یوسف زاده با اشاره به نقش مردم در حفاظت از این انقلاب، تصریح کرد: دشمن تمام حیاتش را با انقلاب و سخنان امام خمینی (ره) در خطر می بیند و چون می داند این انقلاب با فروپاشی کفار و شرک و نجات مظلومان و مستضعفان به پیش می رود به این انقلاب طمع کرده است .

امام جمعه نمین در ادامه اظهار داشت: دشمنان اسلام،  امام خمینی(ره) را تحریف کرده اند. عده ای نیز در داخل کشور میخواهند به نام امام، امام را از بین ببرند و انقلاب امام را تحریف کنند همان طوری که میخواهند اسلام را به اسلام آمریکایی و اسلام داعشی تبدیل کنند.

وی بیان کرد: ستون خیمه ی نظام اسلامی از اول با ولایت الله است که این ولایت زمانی در دست پیامبر اکرم بود، زمانی در دست امیرالمومنین و در عصر غیبت نیز بنا به فرموده خودشان این ولایت دست نایبش هست که ولایت مطلقه فقیه همان ولایت رسول الله است.

امام جمعه نمین در پایان اظهار داشت: امروز هر کجا پیروزی است و آسیب ها قطع شده به یوم برکت حضور و اتحاد مردم و تبعیت از ولایت هست و هر کجا آسیبی است به دست کسانی هست که توجه به این نکته ندارند و یا خودشان را به دشمن فروخته اند.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد