سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 67686
|
04:01 - 1396/03/13
نسخه چاپی

کارشناس مسائل فرهنگی:

نسل سوم نیازمند تبیین فرهنگ انقلابی است

نسل سوم نیازمند تبیین فرهنگ انقلابی است
کارشناس مسائل فرهنگی گفت: نشاط و امید بخشی به جامعه بخصوص برای قشر جوان از جمله مهمترین ارکان عبور از هرگونه معضلات اجتماعی است، ولی این نشاط و امید بخشی در قبال معضل بیکاری و دیگر مسائل اقتصادی کاملا تناقض داشته و قطعاً به یک نشاط مقطعی تبدیل خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،به نقل ازکوثرخبر،  بختیار محمدی با اشاره به مغفول ماندن جایگاه فرهنگی - گردشگری گیوی اظهار کرد: بسیاری از ظرفیتهای فرهنگی شهرستان کوثر و مرکز آن شهر گیوی مغفول مانده است؛ برای معرفی ظرفیتهای گردشگری و فرهنگی این منطقه که از دیرباز زبان زد عام و خاص است باید از چشم انداز ها، برنامه ها، سیاست ها و عملکرد دیگر شهرستان ها و استانها نیز بهره برد.  

این کارشناس فرهنگی با اشاره به اینکه پیشرفت و توسعه فرهنگی و گردشگری منطقه بسته به تدوین برنامه های مدون و مستمر دارد، اضافه کرد: خدمت به مردم در حوزه وظایف مسئولان می باشد و این مهم از جمله ملزوماتی است که هم اکنون می توان پس از انتخابات ریاست جمهوری به آن پرداخت؛ چرا که ارائه خدمات شایسته و عمل به قولهای داده شده در قبال حضور حداکثری مردم در این عرصه سیاسی - اجتماعی از جمله اعمالی است که مسئولان می توانند با پرداختن به آنها از زیر دین مردم خارج شوند.

وی با اشاره به اینکه لازم است مسئولان فرهنگی در اجرای برنامه های متعدد اجتماعی و فرهنگی بیش از پیش فعال باشند، گفت: نشاط و امید بخشی به جامعه بخصوص برای قشر جوان از جمله مهمترین ارکان عبور از هرگونه معضلات اجتماعی است، ولی این نشاط و امید بخشی در قبال معضل بیکاری و دیگر مسائل اقتصادی کاملا تناقض داشته و قطعاً به یک نشاط مقطعی تبدیل خواهد شد.

محمدی خاطر نشان کرد: مسئولین به جای این نشاط مقطعی که زمینه ساز توقعات زمانی بوده و صرفاً برای چند لحظه کوتاه برنامه ریزی شده است، به تبیین اصل فرهنگ آمیخته با باورها و اعتقادات نسل سوم بپردازند و با تقویت روحیه متناسب با جوانان امروزی با ترویج برنامه های مسجد محوری جامعه را از هرگونه هجمه های دشمن عاری سازند.

این فعال فرهنگی ابراز کرد: همه شهدای 8 سال دفاع مقدس از مسجد اعزام جبهه های حق علیه باطل شده اند و پس از شهادت نیز از مسجد تشییع شده اند، مکتب انقلاب اسلامی هم اکنون نیازمند این روحیه جهادی است تا با اتکا به باورها و اعتقادات، ضمن خودسازی فردی جامعه را نیز تحت الشعاع قرار دهد.

کارشناس مسائل فرهنگی با اشاره به مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) اظهار کرد: پیش از این شاهد برگزاری مراسمات متعدد فرهنگی و اجتماعی از سوی مسئولان ذیربط در سطح شهرستان بوده ایم، حال با این انتظارات امید می رود مراسمی در شان و منزلت رهبر کبیر انقلاب برگزار و اهداف این مراسم در بین جوانان تبیین شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد