سرویس: سرعین
کد خبر: 67689
|
08:02 - 1396/03/13
نسخه چاپی

فرمانده سپاه ناحیه سرعین خبر داد؛

افطاری هزار نفری به مناسب رحلت امام خمینی (ره) در سرعین

	افطاری هزار نفری به مناسب رحلت امام خمینی (ره) در سرعین
فرمانده سپاه ناحیه سرعین گفت:مراسم بزرگداشت رحلت امام خمینی(ره) در ماه رمضان باشکوه تر و همراه با افطاری هزار نفری خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازچشمه لر،فرمانده سپاه ناحیه سرعین گفت: در آستـانه نیمه خـرداد، ایام ارتحال بنیان گزار کبیر انقلاب اسلامی هستیم، با تمام توان در برگزاری مراسم بزرگداشت رحلت تلاش خواهیم کرد.

سرهنگ طاهر رحیمی افزود:با توجه به مقارن شدن ایام ارتحال امام(ره) با ماه مبارک رمضان، امسال مراسم عزاداری از ساعت 19:30 در مسجد صاحب الزمان  برگزار خواهد شد و پس از مراسم ، از سوگوران پذیرایی افطاری به تعداد1000 نفرخواهد شد.

 وی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در حد شایسته و مطلوب به مردم عزیز که از اقصی نقاط شهرستان در ماه مبارک رمضان برای حضور در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ه) شرکت می کنند خدمت رسانی کنیم.

رحیمی همچنین با یادآوری تقارن بزرگداشت امام خمینی(ره) و ماه مبارک رمضان گفت: این یک فرصت طلایی است که مردم ما، دیدگاه‌ها و برداشت‌های امام را نسبت به ماه مبارک رمضان، لیالی قدر، ضیافت الله و مهمانی خدا درک کنند.

فرمانده سپاه ناحیه سرعین گفت:این مراسم و پذیرایی افطاری به همت سپاه ناحیه سرعین و با همکاری شورای شهر، شهرداری سرعین،جامعه ابدمانی داران استان فرمانداری سرعین ،بخشداری مرکزی و سبلان اداره تبلیغات اسلامی،اصناف، هیات امنای مساجد و جامعه هتلداران استان اردبیل برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد