سرویس: وبگردی
کد خبر: 67701
|
10:39 - 1396/03/13
نسخه چاپی

برای برگزاری اردوی دو هفته ای؛

تیم ملی بوکس ایران وارد سرعین شد

تیم ملی بوکس ایران وارد سرعین شد
رییس اداره ورزش و جوانان سرعین گفت: تیم ملی بوکس ایران برای حضور در مسابقات بین‌المللی دیشب وارد سرعین شد و اردوی خود را در این شهر برگزار خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازچشمه لر،رییس اداره ورزش و جوانان سرعین گفت: سرعین با جاذبه ها و پتانسیل های طبیعی خود می تواند قطب صنعت توریسم ورزشی در ایران  باشد.

اکبر عبدلی افزود: تیم ملی بوکس ایران نیز با توجه به این شرایط برای حضور در مسابقات بین‌المللی دیشب وارد سرعین شد و اردوی خود را در این شهر برگزار خواهد کرد.

وی تصریح کرد: مدت زمان این اردو 2 هفته است  و از روز شنبه 13 خردادماه ساعت 15 در سالن فجر آغاز خواهد شد.

عبدلی اظهار کرد:حدود 10 ورزشکار تاکنون به شهر توریستی سرعین برای اردو زنی بوکس آمده اند که 5 نفر دیگر طی روزهای اتی به انها ملحق خواهند شد.

رییس اداره ورزش و جوانان سرعین گفت:کلیه مراحل اماده سازی اسکان و پذیرایی تیم ملی بوکس در سرعین انجام می شود و طبق هماهنگی های انجام شده مهمانسرای فنی و حرفه ای سرعین نیز در اختیار آنها قرار گرفته که در این جا از مدیر فنی و حرفه ای سرعین تقدیر و تشکر می کنم.

وی در پایان گفت:ارتفاع از سطح دریا، برخورداری از چشمه‌های آبگرم خاص و داشتن آب و هوای فوق‌العاده مناسب در فصل بهار و تابستان، باعث شده تیم‌های مختلف ملی و باشگاهی اردوهای آماده‌سازی خود را در این شهرستان برگزار کنند.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد