سرویس: سیاسی
کد خبر: 67723
|
19:12 - 1396/03/13
نسخه چاپی

رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان پارس آباد:

امام خمینی (ره) از شخصیت‌های بی‌نظیر تاریخ معاصر است/ اقتدار انقلاب اسلامی بعد از امام مرهون تدابیر رهبر معظم انقلاب است

امام خمینی (ره) از شخصیت‌های بی‌نظیر تاریخ معاصر است/ اقتدار انقلاب اسلامی بعد از امام مرهون تدابیر رهبر معظم انقلاب است
رئيس اداره تبليغات اسلامي پارس آباد با بیان این‌که امام خمینی(ره) از شخصیت‌های بی‌نظیر تاریخ معاصر است، گفت: اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی بعد از رهبری امام راحل مرهون ایستادگی، صلابت و تدابیر حکیمانه معظم له است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، حجت الاسلام حسن باقري در گفتگو باخبرنگار آران مغانبا گراميداشت 14 خرداد سالروز ارتحال امام خميني(ره) و قيام خونين 15 خرداد اظهار کرد: اين دو روز، فرصتي است براي يادمان ارتحال بزرگمردي كه توانست در ابعاد مختلف، الگویی شود براي نسلهایی كه نه فقط در ايران، بلكه در هر جا كه بوي آزادگي، عدالت و معنويت به مشام مي رسد.

وي در خصوص ابعاد شخصيت حضرت امام (ره) از جمله قاطعيت و برخورد با منافقين و پيمان شکنان گفت: امام شخصیتی بی نظیر تاریخ معاصر ایران بود که توانست با رهبری انقلاب مردمی در سال 1357، سلطنت پهلوی ها را ریشه کن کند و پایه گذار نظام جمهوری اسلامی باشد که خواسته اکثریت مردم ایران بود.

رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان پارس آباد افزود: این خانه تکانی اساسی در تاریخ ایران، منجر به حذف و پایان منافع بسیاری از کشورها و افرادی شد که به تاراج و غارت ایران در طول چندین قرن مشغول بودند.

باقري با بيان اينكه جریان های مختلفی چه در داخل ایران و چه در خارج از مرزها، همواره تلاش های بسیاری برای تخریب چهره امام (ره) داشتند، تصريح كرد: دشمنی و کینه نسبت به امام راحل از همان زمان در ابعاد مختلفی شروع شد و تهمت ها، توهین ها و انحرافات تاریخی متعددی علیه شخصیت ایشان و اقداماتشان، روی داد.

وي افزود: امام خميني(ره) در آن برهه حساس، در برخورد جدی و بدون مسامحه با منافقین و محاکمه عادلانه سران و برخی اعضای گروهک منافقین، چشم فتنه را کور كرده و فرصت خودنمایی و فتنه گری گروهکی که دستش تا مرفق، آغشته به خون این ملت مظلوم و زجرکشیده است را سلب کردند.

رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان پارس آباد در ادامه با بيان اينكه غم جانسوز رحلت معمار کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی تنها با نام امام خامنه ای (مدظله العالی) التیام یافت، تصريح كرد: دل و دیده مومنان و شیفتگان و دلسوزان نظام با انتخاب رهبری خلف و فرزند صالح امام (ره) که بارها در زمان حیات طیبه‌اش بر رهبری او تاکید می‌نمود و در هر محفلی تحسینش می کرد و او را شایسته سکانداری انقلاب می دانست روشن و منور شد.

باقري افزود: به یقین رهبری حضرت آیت الله خامنه ای نعمت بزرگی است که از سوی خداوند متعال بر مسلمین جهان اعطا شده و اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی بعد از رهبری امام راحل، مرهون ایستادگی، صلابت و تدابیر حکیمانه معظم له است.

وي خاطرنشان كرد: خدمتگزاران دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی باید در این روز به شکرانه این نعمت بی کران الهی، سجده شکر بجا آورند و قدردان این احسان بزرگ ذات احدیت باشند تا به حول وقوه الهی پرچم نهضت حسینی بادستان با کفایت مقام عظمای ولایت به صاحب اصلیش  حضرت مهدی موعود(عج) سپرده شود.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد