سرویس: وبگردی
کد خبر: 67740
|
17:51 - 1396/03/14
نسخه چاپی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمی؛

انتقال اندیشه‌های امام به نسل آینده پایه های انقلاب را مستحکم تر می‌کند

انتقال اندیشه‌های امام به نسل آینده پایه های انقلاب را مستحکم تر می‌کند
حجت السلام و المسلمین بهاری گفت: انتقال اندیشه‌های امام به نسل آینده که حضور امام را درک نکرده‌اند، پایه های انقلاب را مستحکم تر می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، به نقل ازسیفار، حجت الاسلام و المسلمین بهاری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمی با گرامیداشت سالروز ارتحال امام (ره) و قیام 15 خرداد یکی از رموز موفقیت و رستگاری امت‌ها را ارتباط امت با امام و معرفی شخصیت بزرگان دین عنوان کرد و یکی از راه‌های انتقال اندیشه امام به نسل آینده را برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در جای جای کشورعزیزمان ایران و آشنا کردن نسل آینده با اندیشه و زندگینامه امام (ره) برشمرد.

 

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) در کنار ساده زیستی و مردمی بودن به رشد معنویت و اخلاق در جامعه در کنار سیاست توجه خاصی داشته است، گفت: امام خمینی(ره) از شخصیت‌های برجسته تاریخ است که توانست انقلاب اسلامی ایران را با دست خالی به لحاظ تجهیزات نظامی، با توکل و ایمان به خدا و به پشتوانه مردم بیدار به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین پدیده‌های تاریخ معاصر هدایت و رهبری کند و به نتیجه برساند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرمی اظهار کرد: امام راحل در طول عمر بابرکت خویش و به‌خصوص در دوران رهبری ایران اسلامی تلاش کرد تا اخلاق اسلامی را در جامعه ترویج دهد چراکه در کنار اخلاق اسلامی است که یک جامعه به رشد و شکوفایی واقعی دست می یابد.

 

وی گفت: اگر امروز می بینید یاد و خاطره حضرت امام در دلها زنده است بخاطر ارتباط معنوی آن امام بزرگوار با پروردگار خود بوده است چراکه هرانسانی در زندگی خود خدا ترس باشد و خدا را شاهد و ناظر بر اعمال خود احساس کند و حامی بندگان  مظلوم خدا باشد هیچ وقت به فراموشی سپرده نخواهد شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین بهاری با بیان اینکه امروز باید به وظیفه خود عمل کنیم و بهترین وظیفه ما انتقال مکتب امام به نسل آینده است، افزود: اگر ما به دنبال جامعه سالم و الهی هستیم باید با انتقال اندیشه‌های امام به نسل آینده که حضور امام را درک نکرده‌اند، پایه های انقلاب را مستحکم تر کنیم.

 

وی با اشاره به سالروز قیام خونین 15 خرداد، افزود: حضرت امام راحل از سال 1342 نهضت اسلامی را در ایران پایه‌گذاری کرد و توانست ملت ایران را در مسیر درستی هدایت کند تا درنهایت انقلاب اسلامی پیروز شود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرمی اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب نیز، نظام جمهوری اسلامی با رهبری مدبرانه امام راحل و بر پایه مردم‌سالاری دینی پایه‌گذاری شد و شاهد بودیم که در مکتب و سیره امام خمینی توجه به رأی و خواست مردم طبق اصول اسلام ناب جایگاه بسیار مهمی داشته است.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد