سرویس: اردبیل
کد خبر: 67852
|
11:35 - 1396/03/18
نسخه چاپی

حجت اسلام پناهی

در خصوص سند آموزشی 2030، فصل الخطاب فرمایش رهبری است

در خصوص سند آموزشی 2030، فصل الخطاب فرمایش رهبری است
رییس سابق هیئت رسیدگی به تخلفات کارمندان آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: اقدامات زیر زمینی و تدریجی آموزش و پرورش همانند سند 2030 که بدون در نظر گرفتن قانون اساسی کشور مطرح شده است، نظام آموزشی ایران را از دین تهی می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل از ادیب رسا،حجت الاسلام پناهی با بیان اینکه دروس ارزشی و انقلابی در حال حذف شدن از کتب درسی هستند، اظهار کرد: چه کسانی از حذف این دروس رنج می برند؟ باید با تفکر و بررسی عمیق این موضوعات و در نظر گرفتن جبهه گیری های شفاف دولت های غربی و علی الخصوص رژیم غاصب اسرائیل در مورد دروس انقلابی، به نیت شوم آنان در خصوص ضربه زدن و حذف ارزش های ایرانی اسلامی از نطام آموزشی کشور پی برد.

رییس سابق هیئت رسیدگی به تخلفات کارمندان آموزش و پرورش استان اردبیل در خصوص سند آموزشی 2030 نیز گفت: سند 2030 به صورت ضمنی در کشور در حال اجرا است و وجود تصاویر نامناسب در برخی از کتب درسی و برگزاری کلاس های رقص در مهد کودک ها از مصادیق آن می باشد.

وی اظهار کرد:  متاسفانه برخی از مسئولین علی رغم تاکید مقام معظم رهبری به توقف اجرایی شدن این سند، هیچ اقدامی انجام نمی دهند.

حجت الاسلام پناهی در ادامه اظهار کرد: در مورد ناحق بودن این تفاهم نامه همین بس که کاملا به صورت مخفیانه و بدون ارجاع به مجلس شورای اسلامی، در جامعه مطرح شده است.

وی اظهار کرد: وقتی سندی که از مبنا غلط می باشد نیازی به بررسی و نقد ندارد و همانطوری که رهبر معظم انقلاب به صورت قاطعانه و مطالبه گرانه خواستار لغو هرچه سریعتر این سند می باشند لذا باید بحث سند 2030 به طور کامل مختومه اعلام شود.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد