سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 67856
|
12:43 - 1396/03/18
نسخه چاپی

همزمان با سراسر استان/

جوانه‌های صالحین در 30 پایگاه شهرستان مشگین‌شهر افتتاح شد

جوانه‌های صالحین در 30 پایگاه شهرستان مشگین‌شهر افتتاح شد
همزمان با سراسر استان جوانه‌های صالحین در 30 پایگاه شهرستان مشگین‌شهر افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسفیرمشکین، حجت الاسلام اکبر تاریخی مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مشگین‌شهر در مراسم افتتاحیه جوانه‌های صالحین شهرستان مشگین‌شهر که در محل کانون نرجس برگزار شد با اشاره به جنگ نرم و فرهنگی دشمن در کشور گفت: سپاه شهرستان مشگین‌شهر همزمان با سراسر کشور و استان طرح جوانه‌های صالحین را در راستای تقویت و غنی سازی اوقات فراغت جوانان آغاز کرده و با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، ورزشی، اردویی، آموزشی و .... بسیجیان و نوجوانان و جوانان را به مسائل مختلف آگاه سازی می‌کند.

 

وی افزود: با اجرای چنین برنامه‌های متنوعی در طول تابستان موجبات رونق پایگاه‌ها و مساجد را فراهم آورده و در حد توان پایگاه مقاومت نیاز جوانان و نوجوانان را در طول تابستان با برگزاری دوره‌های آموزشی تامین می‌کند.

 

حجت الاسلام تاریخی با اشاره به برنامه‌های ورزشی جوانه‌های صالحین گفت: در طول سال‌های گذشته برای هر حوزه سالن ورزشی صالحین و 9 دی احداث شده و زمینه فعالیت ورزشی مربیان در این سالن‌ها فراهم شده است.

 

وی تصریح کرد: در سال جاری در 30رده از پایگاه‌های مقاومت شهرستان مشگین‌شهر طرح جوانه‌های صالحین اجرا می‌شود که 11 مورد آن برای حوزه خواهران و 19 مورد دیگر برای حوزه‌های برداران در نظر گرفته شده و از امروز فعالیت خود را در قابل فعالیت های قرآنی آغاز کزده و تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت.

 

به گزارش سفیرمشکین، بعد از مراسم افتتاحیه جوانه‌های صالحین جمعی از مسئولین شهرستان و مسئولین سپاه شهرستان با حضور در پایگاه شهید قاضی به صورت نمادین جوانه‌های صالحین را افتتاح و اولین حلقه قرآنی در این پایگاه برگزار شد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد