سرویس: نمین
کد خبر: 67879
|
17:16 - 1396/03/19
نسخه چاپی

امام جمعه نمین:

هر کس به فرامینرهبری عمل نکند، ملت او را تحمل نخواهند کرد

هر کس به فرامینرهبری عمل نکند، ملت او را تحمل نخواهند کرد
امام جمعه نمین گفت: این غیر قابل تحمل است که یک نفر بیاید به فرامین ولایت و رهبری عمل نکند و با حرف نایب امام زمان مخالفت کند، این را ملت تحمل نخواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازشکوه فرهنگ، حجت الاسلام صفر یوسف زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه نمین اظهار داشت: امروزه در سایه ی نظام توحیدی و در این عصر بسیار حساس، چشم همه ی کشورهای جهان به ملت ایران دوخته شده است و همه ملت ها از این عظمت و اقتدار ایران درس میگیرند. از آن طرف نیز چون دشمنان حیات خود را در خطر می بینند در برابر این نظام صف آرایی کرده اند اما نظام جمهوری اسلامی ایران از بدو تولد این مسیر را با قدرت می پیماید.

امام جمعه نمین ضمن تشکر از حضور پرشور و با شکوه اهالی شهرستان نمین در سالروز رحلت امام خمینی(ره) گفت: حضور مردم از سال های گذشته پر شور ، پر محتوا و باشکوه بود.

وی افزود: در آستانه لیالی قدر قرار گرفته ایم، شب قدر فقط شب نزول قرآن نیست، شب نزول ولایت هم است. این دو،  چه در تکوین و شریعت و چه در صدر و انتها، از هم جدا شدنی نیستند. بدون ولایت امکان تحقق اهداف قرآن میسر نیست و بدون قرآن نیز رسیدن به ولایت مقدور نیست. هر دو در بهترین شب برای انسان نازل شده اند.

حجت الاسلام صفر یوسف زاده در ادامه اظهار داشت: این غیر قابل تحمل است که یک نفر بیاید به فرامین ولایت و رهبری عمل نکند و با حرف نایب امام زمان مخالفت کند، این را ملت تحمل نخواهند کرد. پیش از همه، رئیس جمهور منتخب مردم باید به رهبری لبیک بگوید و از سخنان و دستوراتش اطاعت کند و ان شاء الله این کار را هم خواهد کرد و اگر غیر از این باشد یقینا مقابله با امام زمان است و اگر دولت در سند 2030 اشتباه کرده باید آن را بپذیرد و این سند را آتش بزند و آن را توجیه نکند.

وی ادامه داد: رئیس جمهور خادم همه مردم است حتی کسانی که به او رای نداده اند. مردم منتظر تحقق عدالت از طرف رئیس جمهور هستند. رئیس جمهور نباید لحظه ای غفلت بکند. مردم منتظر برخورد با مفسدان هستند. بزرگترین خدمت دولت به مردم این است که دولت خودش دزد نباشد و در داخل دولت نیز دزدی وجود نداشته یاشد.

امام جمعه نمین با اشاره به حملات تروریستی اخیر افزود: وقتی سربازان ولایت در انسوی مرزها،آمریکا و صهیونیسم را به لرزه در آورده اند و امنیت کشورهای مسلمان را تامین کرده اند، دشمنان مجبورند با ترقه بازی شکستشان را جبران کنند اما باز هم رسوا شدند.اقتدار نظام جمهوری اسلامی ماورای تفکر ذهنی دشمنان بود و بلافاصله نیروهای غیور اطلاعاتی، امنیتی و نظامی مخصوصا سپاه در صحنه حاضر شدند و ما از همه ی آن ها نهایت تشکر و سپاسگزاری را داریم.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد