سرویس: اردبیل
کد خبر: 67883
|
19:05 - 1396/03/19
نسخه چاپی

کارشناس مسائل فرهنگی و اجتماعی:

عفاف و حجاب دژی تسخیرناپذیر برای بانوان است

 عفاف و حجاب دژی تسخیرناپذیر برای بانوان است
کارشناس مسائل فرهنگی و اجتماعی گفت: پاکدامنی و حجاب نشانه آزادگی است و زنان آزاد آنانند که با حیا و پاکدامنی به فعالیت های مختلف اجتماعی _سیاسی بپردازند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازبانوی کوثر،خدیجه جعفری کارشناس مسائل فرهنگی و اجتماعی  گفت: در بسیاری از جوامع، زنان، با عناوینی همچون مشارکت اجتماعی، بازیچه دست شهوت رانان زیاده طلب شده اند.

وی با اشاره به سخنان امام (ره) در خصوص اینکه زنان باید عفت عمومی را حفظ کرده و در فعالیت های اجتماعی_سیاسی فعال باشند، توجه خاص آن حضرت بر مسئله عفاف و حجاب را یادآور شد.

جعفری در ادامه تحصیل و تدریس را فرصتی مناسب برای بانوان عنوان کرد و افزود:اگر انسان روح بلند و افق فکری وسیع و بینش و بصیرت حقیقی در وجودش باشد، به یقین موانع را کنار زده و به سعادت واقعی دست خواهد یافت.

این کارشناس با بیان اینکه امروزه بندهایی که عقاید ما در آن گرفتار بود باز شده است گفت:امروزه تمام قشرهای ملت مشغول به تربیت و تعلیم هستند.

وی اظهار کرد: امروزه شاهد هستیم که بانوان ما به عنوان طلاب علوم دینی در استانهای مختلف از جمله قم در حال فعالیت هستند که این مسئله از برکات نظام مقدس اسلامی است.

جعفری تصریح کرد:  امروزه این بانوان می توانند با حفظ شئونات اسلامی تبلیغات خود را آزادانه انجام دهند.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد