سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 67889
|
07:43 - 1396/03/20
نسخه چاپی

رئیس سازمان زندان های استان اردبیل:

630زندانی جرائم مالی غیرعمد منتظر همت خیران اردبیلی هستند

 630زندانی جرائم مالی غیرعمد منتظر همت خیران اردبیلی هستند
رئیس سازمان زندان های استان اردبیل گفت:630 زندانی در زندان های استان، دارای جرائم غیرعمد مالی هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازازناو، مراد فتحی در مراسم جشن گلریزان شهرستان خلخال گفت: 630 زندانی استان اردبیل به دلیل جرائم غیر عمد مالی، در بندند که نیازمند همت و مساعدت مردم و خیرین استان هستند.

فتحی افزود:سال گذشته 17 نفر در خلخال به همت مردم نوعدوست شهرستان آزاد شده اند و امسال نیز 24 نفر با کمک های نقدی و همت ستاد دیه استان و نیز ستاد فرعی دیه شهرستان خلخال، آزاد خواهند شد.

وی با بیان اینکه با آزادی یک زندانی علاوه بر حفظ آبروی فرد، آبروی خانواده وی نیز حفظ می شود گفت:قطعا حرکت ارزشمند شما مردم خیر و نوعدوست، خانواده ها را از آسیب های مختلف حفظ خواهد کرد.

فتحی افزود: زندان برای اجرای قانون است و باید بدانیم که زندانیان جرائم غیر عمد مالی، بزهکار  نبوده و تنها در دید قانون متهم هستند و نباید این مشکلات مالی در چرخه زندگی آنان تاثیر منفی گذاشته و در دراز مدت، علاوه بر خود فرد، خانواده آنان را نیز گرفتار سازد.

این مسئول با بیان اینکه این جشن گامی در جهت کمک به رفع مشکلات زندانیان است از حضور امام جمعه، رئیس دادگستری، اعضای شورای تامین و سایر مسئولین شهرستان خلخال در جشن گلریزان تقدیر کرد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد