سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 67940
|
16:45 - 1396/03/20
نسخه چاپی

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار خبر داد؛

پیگیری الحاق اصلاندوز به منطقه آزاد تجاری اردبیل

پیگیری الحاق اصلاندوز به منطقه آزاد تجاری اردبیل
نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس گفت:اخیرا اصلاندوز از محدوده منطقه آزاد تجاری خارج شده که با پیگیری‌ها و مکاتبات انجام گرفته امیدواریم این شهر نیز جزو مناطق آزاد تجاری محسوب شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازارس تبار"شکور پورحسین" با بیان اینکه منطقه آزاد تجاری از مطالبات مهم و اساسی استان اردبیل بوده و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی پیگیر تحقق این موضوع هستند افزود: در این راستا شهرهای پارس‌آباد، بیله‌سوار، گرمی و اصلاندوز به عنوان محدوده مناطق آزاد تجاری مشخص شدند ولی اخیرا اصلاندوز از این محدوده خارج شده و با پیگیری‌ها و مکاتبات انجام گرفته امیدواریم این شهر نیز جزو مناطق آزاد تجاری محسوب شود .

وی اظهار کرد: با توجه به ظرفیت بندر خشک اصلاندوز، منطقه آزاد تجاری برای توسعه همه جانبه منطقه بسیار ضروری بوده و با انجام رایزنی‌های لازم درصدد الحاق این منطقه به مناطق آزاد تجاری استان خواهیم بود.

نماینده مردم شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لغو تصویب نامه موضوع حذف مرز اصلاندوز از فهرست نقاط مرزی مجاز گفت: اصلاندوز به لحاظ دارابودن پتانسیل اقتصادی و مرزی بودن در استان باید جزو منطقه تجاری اردبیل محسوب شود و در این مورد با ترکان دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی کشور رایزنی خواهیم کرد.

پورحسین اولویت اصلی در توسعه استان و مغان را منطقه آزاد تجاری عنوان کرد و گفت: لایحه مناطق آزاد جدید تجاری در مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد