سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 67946
|
04:56 - 1396/03/21
نسخه چاپی

رئیس کتابخانه عمومی شهرستان کوثر عنوان کرد؛

استقبال خوب جوانان و نوجوانان از جشنواره رضوی

استقبال خوب جوانان و نوجوانان  از جشنواره رضوی
رئیس اداره کتابخانه های عمومی کوثر گفت: برنامه های جشنواره کتابخوانی رضوی در این شهرستان با استقبال خوب جوانان و نوجوانان مواجه شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر، معصومه مصطفائی با بیان اینکه این فعالیت ها با هدف اطلاع رسانی جشنواره و ترغیب شهروندان به مشارکت در این جشنواره صورت گرفته است اظهار کرد: نصب بنر و پوستر، برپایی میز ویژه ثبت نام در کتابخانه های عمومی، پخش لوح های فشرده حاوی فایل پی دی اف کتاب های جشنواره در بین مردم، حضور کتابداران در کلاس های درس و مراکز مهد کودک و قصه خوانی کتاب و تشویق کودکان به نقاشی بر اساس قصه های خوانده شده از جمله برنامه های اجرا شده در این جشنواره است.

وی همکاری ارگان های اجرایی و فرهنگی شهرستان کوثر در برگزاری جشنواره رضوی را قابل تقدیر دانست و گفت: سوق یافتن کودکان، نوجوانان و جوانان به سمت مشارکت در جشنواره موجب نهادینه شدن بیشتر فرهنگ کتابخوانی در بین آینده سازان کشور می شود.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی کوثر گفت: بسیاری از مشکلات خانوادگی و اجتماعی با مطالعه سیره ائمه اطهار (ع) و در پیش گرفتن سبک زندگی اسلامی برطرف خواهد شد.

مصطفایی، فضای کتابخانه های عمومی در روستاهای این شهرستان را در ایام برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی، شورانگیز و روحانی دانست و گفت: در این کتابخانه ها کودکان و نوجوانان روستایی با حضور در برنامه ها و ثبت نام مکتوب یا آنلاین در جشنواره علاقمندی خود را به برنامه های فرهنگی و کتابخانه ای ابراز داشته اند.

وی در پایان گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی ، گسترش فعالیت های فرهنگی مرتبط با سیره پاک ائمه معصومین به ویژه حضرت امام رضا(ع) و شناسایی، معرفی و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی مرتبط با فرهنگ رضوی و کمک به تولید و انتشار گسترده این آثار برگزار می شود.

به گزارش کوثرخبر، در این جشنواره علاقمندان با دانلود کتاب های معرفی شده و یا خرید کتاب از کتابخانه های عمومی و دریافت پاسخ نامه و دفترچه سوالات از این کتابخانه ها در مسابقه شرکت می کنند.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد