سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 68016
|
11:05 - 1396/03/22
نسخه چاپی

رئیس پلیس راهور استان اردبیل:

علت اصلی تصادفات در ماه مبارك رمضان عجله رانندگان در لحظه افطار است

علت اصلی تصادفات در ماه مبارك رمضان عجله رانندگان در لحظه افطار است
رئیس پلیس راهور استان اردبیل گفت: برابر آمار موجود عمده علل وقوع تصادفات در ماه مبارك رمضان عجله و شتاب هنگام رانندگی بخصوص در لحظه های افطار است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآذرسلام، سرهنگ "رحيم آقامحمدی" اظهار داشت: با توجه به افزايش حجم تردد در ساعات اوليه بعد افطار پليس راهنمايی و رانندگی با حداكثر توان عملياتی و استقرار تيم های گشت خودرويی و موتوری در نقاط مختلف شهر ماموريت انتظام بخشی به عبور و مرور و تامين آسايش و آرامش رانندگان و روزه داران را انجام می دهد.

رئيس پليس راهنمايی و رانندگی استان اردبيل گفت: طرح تامين امنيت ترافيكی ماه رمضان با جديت و حضور پر رنگ و هدفمند ماموران پليس راهور در حال اجراست.

وی با اشاره به اجرای طرح تامين امنيت ترافيكی ويژه ماه مبارك رمضان گفت: اين طرح با جديت و حضور پر رنگ و هدفمند ماموران پليس راهنمايی ورانندگی تاپايان ماه ضيافت الهی اجرا و تلاش می شود تا روزه داران به نحو شايسته ای از مراسمات مذهبی و فيوضات اين ماه استفاده كنند.

رئيس پليس راهنمايی و رانندگی با بيان اينكه از رانندگان انتظار می رود در اين ايام به ويژه در لحظات افطار همكاری لازم را با پليس داشته باشند افزود: برابر آمار موجود عمده علل وقوع تصادفات در ماه مبارك رمضان عجله و شتاب هنگام رانندگی بوده كه ضروريست رانندگان ضمن اهتمام جدی به رعايت قوانين ومقررات و صبر و حوصله هنگام رانندگي همكاری لازم را با پليس داشته و سفرهای درون شهری خود را مديريت كنند.

سرهنگ آقامحمدی خطاب به رانندگانی كه خودروی خود را به صورت دوبله پارك و اقدام به خريد مايحتاج افطاری می كنند،گفت: اين اقدام سبب كندی تردد و در برخی موارد انسداد مسير شده، كه ضمن ايجاد فشار روحی و رواني در ساير رانندگان ممكن است زمينه را برای ارتكاب تخلفات انحراف به چپ، تغيير مسير ناگهانی و انجام حركات مخاطره آميز فراهم كند.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد