سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 68024
|
13:20 - 1396/03/22
نسخه چاپی

فرمانده بسیج شهرستان اردبیل:

طرح جوانه های صالحین آغاز بکار کرد

طرح جوانه های صالحین آغاز بکار کرد
فرمانده بسیج شهرستان اردبیل گفت: همزمان با سراسر کشور طرح کشوری جوانه های صالحین در اردبیل آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآذرسلام، سرهنگ عبدی فرمانده ناحیه بسیج شهرستان اردبیل با بیان اینکه غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان بعد از ایام اتمام مدارس جزء فعالیت های فرهنگی نواحی بسیج بوده، اظهار داشت: طرح جوانه های صالحین در همین راستا از سوی سازمان بسیج مستضعفین به نواحی بسیج ابلاغ شده و در اردبیل نیز این طرح تا 20 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.
وی افزود: در این طرح کلاس های بصیرتی، مهارتی، فرهنگی، اردویی و ورزشی برای خواهران و برادران بسیجی اجرا خواهد شد و بسیجیان می توانند با مراجعه به پایگاه های بسیج در این طرح ثبت نام کنند.
وی اهداف این طرح را آشنایی نسل های بعدی انقلاب با مجاهدت ها و ایثارگری های شهدا، تولید قدرت نرم در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و غنی سازی اوقات فراغت جوانان دانست و افزود: با اجرای چنین برنامه های فرهنگی بتوانیم گام های موثری را در تربیت جوانان برداریم و جوانان کشورمان را با فرهنگ اصیل اسلامی آشنا کنیم.

حجت الاسلام داود سلامت مسئول تربیت و آموزش بسیج ناحیه اردبیل نیز از تنوع و نشاط در برنامه های پیش رو خبر داد و از والدین خواست: جهت اطمینان از دغدغه تربیت فرزندان خود در محیطی سالم و تربیتی با مراجعه مراکز بسیج در کلاس های صالحین ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد