سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 68104
|
19:57 - 1396/03/24
نسخه چاپی

بازدید رئیس کمیسیون عمران مجلس از پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه

بازدید رئیس کمیسیون عمران مجلس از پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی عصر روز چهارشنبه از پروژه راه‌آهن اردبیل- میانه بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مامحمد رضا رضایی کوچی عصر امروز در بازدید از پروژه راه‌آهن اردبیل، با بیان اینکه این پروژه از پروژه‌های اولویت‌دار دولت با رویکرد ملی است، گفت: برای بهره‌برداری کوتاه‌مدت از این پروژه باید با جدیت برای جذب تمامی اعتبارات تلاش کرد چرا که با تخصیص‌های جزئی نمی توان نتیجه گرفت.

وی گفت: با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده از سوی نمایندگان مردم استان اردبیل در مجلس و مسئولان استانی امسال اعتبار پروژه راه‌اهن اردبیل به دو هزار و 500 میلیارد ریال افزایش خواهد یافت.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اینکه پروژه راه‌آهن اردبیل نقش مهمی در اتصال جنوب کشور به کشورهای همسایه شمالی دارد این پروژه از اهمیت بالایی برخوردار است و تلاش می‌کنیم تا زمینه تکمیل آن را فراهم کنیم.

هیچ اعتباری از بودجه راه آهن اردبیل در سال 96 تخصیص نیافته است

خیراله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی نیز، گفت: از 58 میلیارد تومان مطالبات پیمانکاران پروژه راه آهن اردبیل، ۲۳ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

به گفته خادمی از ۱۷۵ کیلومتر طول این پروژه حدود ۳۲ کیلومتر پل و تونل است که پیشرفت کار در بخش زیرسازی حدود ۶۸ درصد و در کل بیش از ۴۵ درصد است.

معاون وزیر راه و شهرسازی اعتبار لازم برای تکمیل پروژه راه آهن اردبیل- میانه را حدود هزار میلیارد تومان اعلام کرد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد