سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 68106
|
02:20 - 1396/03/25
نسخه چاپی

مدیر آموزش و پرورش کوثر مطرح کرد؛

آماده سازی مدارس گیوی برای اسکان مسافران تابستانی

	آماده سازی مدارس گیوی برای اسکان مسافران تابستانی
مدیر آموزش و پرورش کوثر گفت: حدود 4 مدرسه از مدارس شهری برای اسکان مسافرین تابستانی برنامه ریزی شده است که پذیرش مسافرین برای اسکان از تاریخ 29 خرداد آغاز و تا 15 شهریور ماه ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر، سومین جلسه شورای آموزش و پرورش کوثر با حضور فرماندار کوثر و دیگر اعضای جلسه در محل سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مهدی غزنوی، مدیر آموزش و پرورش کوثر ضمن تشریح دستورات جلسه اظهار کرد: برنامه ریزی برای اوقات فراغت دانش آموزان، برنامه ریزی برای یکسان سازی پوشش دانش آموزان، اسکان تابستانی فرهنگیان و تغییر کاربری فضاهای آموزشی از جمله موارد مهم و اولویت دار آموزش و پرورش کوثر است.

وی ادامه داد: موفقیت های بدست آمده در سطح شهرستان در حوزه اسکان مسافرین و دیگر طرح های در حال اجرای آموزش و پرورش، حاصل همکاری جمعی و همدلی مسئولین و دستگاه های اجرایی می باشد.

غزنوی خواستار همکاری همه مسئولین و دستگاه های اجرایی شهرستان شد و افزود: در خصوص اسکان مسافرین با پتانسیل موجود و موقعیت جغرافیایی در باغ شهر استان می توانیم گردشگران و مسافرین بسیاری را جذب و اسکان دهیم.

وی خاطر نشان کرد: حدود 4 مدرسه از مدارس شهری برای اسکان مسافرین تابستانی برنامه ریزی شده است که پذیرش مسافرین برای اسکان از تاریخ 29 خرداد آغاز و تا 15 شهریور ماه ادامه دارد.

وی به طرح اوقات فراغت در مدارس اشاره کرد و گفت کلاس‌های قرآنی، ورزشی و فرهنگی از اول تیر ماه بمدت 8 هفته در 4 مدرسه شهری در دو منطقه اجرا خواهد شد که خانواده‌ها می توانند فرزندان خود را در این پایگاه‌های اوقات فراغت تابستانی ثبت نام کنند.

در ادامه نیز علیپور فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش نیز ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات ماه رمضان را تبریک گفت و از زحمات مجموعه آموزش و پرورش در جهت برگزار امتحانات نهایی و همچنین تلاش یکساله در سال تحصیلی 96-95 نیز قدردانی کرد.

فرماندار کوثر همچنین به جایگاه حساس آموزش و پرورش اشاره و تصریح کرد: جلسه شورای آموزش و پرورش یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین جلسات شهرستانی است که باید به این جلسات اهمیت خاصی داده شود و دستگاههای اجرایی نیز نسبت به اجرای مصوبات اهتمام ویژه داشته باشند.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد