سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 68164
|
16:05 - 1396/03/26
نسخه چاپی

انتقاد امام جمعه اصلاندوز از بلاتکلیفی افتتاح درمان بستر این شهر

انتقاد امام جمعه اصلاندوز از بلاتکلیفی افتتاح درمان بستر این شهر
امام جمعه اصلاندوز گفت:متاسفانه تاکنون اتمام و بهره برداری پروژه درمان بستر اصلاندوز بلاتکلیف مانده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازارس تبار،حجت الاسلام والمسلمین "عظیم اسدزاده"در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز با اشاره به مشکلات مختلف در شهر و روستاها گفت:یکی از مشکلات اساسی در حوزه سلامت بلاتکلیفی در افتتاح تنها درمان بستر منطقه است که قرار بود در دولت احمدی نژاد افتتاح شود اما متاسفانه تاکنون اتمام و بهره برداری این پروژه بلاتکلیف مانده و هنوز هم پا در هواست.

وی با اشاره به افزایش جمعیت شهر و لزوم بهره برداری درمان بستر اصلاندوز گفت:امیدواریم مسئولان و نماینده مردم شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار در مجلس هر چه سریعتر نسبت به حل و موانع موجود در افتتاح این ساختمان تلاش جدی و عملی داشته باشند.

امام جمعه اصلاندوز در ادامه با اشاره به خشک شدن دوباره رودخانه دره رود در آستانه ورود فصل گرمای سال تابستان گفت:آب رودخانه دره رود فصل های پاییز و زمستان بدون حساب و کتاب به رودخانه ارس می ریزد در حالیکه می توان با ایجاد سد این مشکل چندین ساله را حل کرد که متاسفانه مسئولان و نمایندگان مجلس در شعارهای انتخاباتی برای حل این مشکل وعده وعیدهای مختلف داده اند که تاکنون اجرایی نشده است.

حجت الاسلام اسدزاده از نماینده مردم شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار خواست برای احداث سد دیکداش اقدامات اساسی و جدی کرده تا مردم روستاهای شرق و غرب دره رود از مشکلات بی آبی که در طول تابستان سالها دست و پنجه نرم می کنند از آب آن در این فصل گرم سال برخوردار شوند.

وی تبدیل بخش به شهرستان را از وعده های سالیان متمادی نمایندگان و مسئولان نام برد و بر پیگیری مجدانه استقرار فرمانداری در این شهر مرزی تاکید کرد.

امام جمعه اصلاندوز در ادامه به مشکلات قطعی پی در پی و کاهش افت فشار آب در شهر اشاره کرد و با تاکبد بر حل این مشکل توسط مسئولان از مردم اصلاندوز خواست در مصرف آب در روزهای ماه مبارک رمضان و طول تابستان صرفه جویی کنند.

خطیب جمعه اصلاندوز همچنین با تسلیت سالروز شهادت حضرت علی(ع) به شخصیت والای آن امام همام اشاره کرد و از مردم و نمازگزاران خواست سیره و روش ائمه اطهار(ع) را نمونه و الگوی خود قرار دهند.

وی با قدردانی از حضور پرشکوه مردم در مراسمات لیالی قدر در مساجد شهر و روستاها و همچنین محفل انس با قران کریم به فصلیت های احیای شبهای قدر اشاره کرد و از مردم خواست این شبها را با زنده داری و احیا با دعا و مناجات گرامی بدارند.

حجت الاسلام اسدزاده همچنین با اشاره به فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و اهمیت حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت:مردم بخصوص عشایر غیور منطقه با حضور پرشکوه در این راهپیمایی مثل سالهای گذشته مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و بدخواهان نظام خواهند زد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد