سرویس: بیله سوار
کد خبر: 68165
|
16:06 - 1396/03/26
نسخه چاپی

امام جمعه بیله سوار:

مردم در آباد کردن مساجد منتظر دولت نباشند / آیا پخش شدن صدای شجریان مشکل بیکاری جوانان را حل می کند؟

مردم در آباد کردن مساجد منتظر دولت نباشند / آیا پخش شدن صدای شجریان مشکل بیکاری جوانان را حل می کند؟
امام جمعه بیله سوار در خصوص هیئت امنای مساجد شهر بیله سوار اظهار داشت: هیئت امنا به چند پیرمرد سپرده شده است که با توجه به ملزومات مساجد باید مردم باید خود مساجد را آباد کنند و منتظر دولت نباشد که کاری انجام گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل از صبح مغان، حجت الاسلام والمسلمین کریم قیاسی امام جمعه بیله سوار در خطبه های امروز نماز جمعه ضمن تسلیت سالروز شهادت مولای متقیان امیرالمومنین علی علیه السلام اظهار داشت: ماشیعه علی هستیم کسی که تابع حضرت امیر باشد باید به فرمایشاتش نیز عمل کرده و راه ایشان را ادامه دهد.

وی با اشاره به حدیث مشهور کساء گفت: امیرالمومنین علی علیه السلام از همه پیامبران غیر از پیامبر اسلام بالاتر و افضل تر است.

امام جمعه بیله سوار به تشریح برخی از محورهای سخنرانی رهبر معظم انقلاب در دیدار مسئولان نظام پرداخت و گفت: خوشبختانه سند 2030 یونسکو، به خاطر مقاومت و پیگیری های مداوم چهره ها و شخصیت های مخالف و منتقد این سند لغو شد و طبق نظر شورای انقلاب فرهنگی، سند تحول بنیادین اموزش و پرورش در سیاست های اموزشی کشور دنبال و اجرایی خواهد شد.

وی به فرا رسیدن سالگرد روز قدس اشاره کرد و گفت: ما از حمایت های خود از فلسطین و قدس دست برنخواهیم داشت.

وی افزود: با گروه های مختلفی از جمله فتح و حماس که در فلسطین وجود دارد کاری نداریم اما تا زمانیکه انقلاب اسلامی پا برجاست از فلسطین و قدس شریف حمایت و پشتیبانی خواهیم کرد.

حجت الاسلام قیاسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان در کشور به برخی درخواست های غیر ضروری از جمله چرایی پخش نشدن مناجات ربنا با صدای شجریان در صدا وسیما اشاره کرد و تصریح کرد: آیا پخش شدن صدای شجریان مشکل بیکاری جوانان را حل خواهد کرد؟

وی افزود: البته شجریان به خاطر مسائلی که در فتنه 88 رخ داد درخواست کرد تا صدایش در صدا وسیما پخش نشود که البته این درخواست و عدم پخش منجر به محروم ماندن وی از صواب مناجات شده است.

حجت الاسلام قیاسی در خصوص هیئت امنای مساجد شهر بیله سوار اظهار داشت: هیئت امنا به چند پیرمرد سپرده شده است که با توجه به ملزومات مساجد باید مردم خود مساجد را آباد کنند و منتظر دولت نباشد که کاری انجام گیرد.

وی به بحث زکات نیز اشاره کرد و گفت: با وجود برداشت بیش از 200 هزار تن گندم اما متاسفانه آمار پرداخت زکات در شهرستان ناچیز است و مردم باید فکری به جمع اوری زکات داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری صبح مغان، سرهنگ پاسدار شکور زارع در بین نماز جمعه و عصر به تشریح بحث مدافعان حرم و کمک های صورت گرفته توسط مردم شهرستان بیله سوار پرداخت و به لزوم حمایت همه جانبه  از جبهه مقاومت و مدافعان حرم تاکید کرد.

وی گفت: مردم شهرستان تا به حال بیش از 134 میلیون تومان به جبهه مقاومت کمک کرده اند که امید است با استمرار این حمایت ها رتبه سومی شهرستان در سطح استان، ارتقاء یابد.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد