سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 68183
|
09:44 - 1396/03/27
نسخه چاپی

پدر نابغه قرآنی در محفل انس با قرآن شهر لاهرود:

فعالان قرآنی در این دولت مورد بی مهری قرار گرفته‌اند

فعالان قرآنی در این دولت مورد بی مهری قرار گرفته‌اند
مصطفی خلفی پدر نابغه قرآنی گفت: حنانه ثمره خون شهیدان و عمل به فرامین رهبری است اما متاسفانه فعالان قرآنی مورد بی مهری این دولت قرار گرفته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسفیرمشکین، همزمان با سالروز شهادت حضرت علی ابن ابی طالب (ع) محفل انس با قرآن با حضور نابغه قرآنی جهان اسلام در امامزاده سید ابراهیم خراسانی (ع)شهر لاهرود برگزار شد.

 

این محفل قرآنی که با حضور پرشور اقشار مختلف مردم بخش لاهرود و اقصی نقاط شهرستان در بارگاه ملکوتی امامزاده سید ابراهیم خراسانی (ع) شهر لاهرود برگزار شد، حجت الاسلام باوقار امام جمعه مشگین شهر در سخنانی قرآن کریم را چراغ هدایت بشر امروز خوانده و خاطر نشان کرد: همه باید برای توسعه زندگی قرآنی تلاش کنیم.

 

در این محفل قرآنی حنانه خلفی، کودک خردسال و معجزه قرآنی جهان اسلام پس از زیارت ضریح مطهر امامزاده سید ابراهیم خراسانی (ع) در جایگاه ویژه حاضر شده و پس از معرفی خود ، ضمن هنر نمایی قرآنی به سئوالات حفظی حاضرین نیز پاسخ گفت.

 

در بخش دیگری از این برنامه، حاج مصطفی خلفی پدر این نابغه قرآنی با بیان ارزش و اهمیت حفظ و قرائت کتاب وحی، افزود: حنانه ثمره انقلاب و خون شهیدان و به خصوص شهدای مدافع حرم و دعاهای مقام معظم رهبری است.

 

وی وضعیت جامعه قرآنی کشور را نامناسب ارزیابی کرده و ضمن گلایه از مسئولین افزود: متاسفانه فعالان قرآنی کشور مورد بی مهری این دولت قرار گرفته‌اند.

 

در این مجلس نورانی، همچنین قاریان و حافظان کشوری قرآن کریم با صوت زیبای خود به اجرای برنامه پرداختند.

 

اهدای جوایز با قید قرعه به شرکت کنندگان در محفل انس با قرآن کریم، اجرای تواشیح و پخش کلیپ از دیگر بخش های این برنامه بود.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد