سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 68192
|
12:48 - 1396/03/27
نسخه چاپی

معاون گردشگری استان خبرداد/

برگزاری چهارمین جشنواره مشارکت ملی گردشگری

برگزاری چهارمین جشنواره مشارکت ملی گردشگری
چهارمین جشنواره مشارکت ملی گردشگری با رویکرد میهمان نوازی در چهار حوزه عکس، سفرنامه نویسی، ایده و فیلم برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآذرسلام، قادر تقی زاده صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره ملی گردشگری با روبکرد مهمان نوازی افزود: تمامی علاقمندان می‌توانند در بخش‌های فیلم، عکس، ایده و سفرنامه‌نویسی در این جشنواره شرکت کنند. تم و زمینه اصلی جشنواره چهارم ”میهمان‌نوازی“ است، چراکه فصل مشترک نگاه ایرانی و اسلامی به سرزمین ما ایران موضوع پذیرایی از میهمان است و امسال تلاش می شود در پایان این جشنواره، باتوجه و تاکید بر سفره ایرانی به عنوان یکی از مرتبط ترین و تاثیرگذارترین عناصر میهمان نوازی ایرانی، از نشان و گواهینامه گردشگری غذا رونمایی شود.

معاون گردشگری استان با اشاره به اینکه کمیته‌های تخصصی برای دسته‌بندی آثار درسازمان تشکیل شده‌اند، گفت: علاوه ‌بر جوایز نقدی و هدایای صنایع‌دستی، با همکاری صندوق کارآفرینی امید، برگزیدگان برای دریافت وام با کارمزد 4درصد به این نهاد معرفی می‌شوند.

 وی اضافه کرد: با توجه به اینکه صنایع‌دستی و میراث‌فرهنگی و تاریخی، موضوعات و مسائل مرتبط با حوزه گردشگری هستند، شرکت‌کنندگان می‌توانند از عناصر موجود در این حوزه‌ها به‌عنوان دست‌مایه آثار خود استفاده کنند.

این مسئول گفت: در نسشتی که به همین مناسبت و باحضور محمدعلی فیاضی، مدیرکل دفتر همکاری و توافق‌های ملی گردشگری سازمان در تهران تشکیل شده بود، با توجه به اینکه جشنواره ملی مشارکت گردشگری در دولت یازدهم متولد شده است، در سومین دوره برگزاری این جشنواره از ظرفیت و امکانات بسیاری از دستگاه‌های مرتبط با حوزه گردشگری و نیز سمن ها و انجمن های مردمی فعال در حوزه گردشگری، در معرفی جشنواره در سطح عمومی استفاده خواهد شد.

تقی زاده در ادامه با اشاره تعداد کثیر آثار فرستاده شده در جشنواره سوم، به  اهمیت و استقبال خوب مخاطبان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه این جشنواره جایگاه خود را در بین مخاطبان پیدا کرده و این دوره از جشنواره با رویکرد مهمان‌نوازی و با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و ویژگی‌های ایران در ایجاد ارتباطات اجتماعی و صیانت از ارزش‌های اجتماعی  برگزار می‌شود ودارای بخش های مختلفی اعم از پذیرایی، اقامت و... است و پیش بینی می شود تعداد آثار ارسالی افزایش زیادی داشته باشد.

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد