سرویس: اردبیل
کد خبر: 68194
|
12:57 - 1396/03/27
نسخه چاپی

کارشناس تغذیه:

استفاده از چای سبز در ماه رمضان، عوارض خوراکی های شیرین را کاهش می دهد

استفاده از  چای سبز در ماه رمضان، عوارض خوراکی های شیرین را کاهش می دهد
کارشناس تغذیه در اردبیل گفت:خوردن چای سبز در ماه رمضان باعث کاهش خستگی می شود و عوارض خوراکی های شیرین را کاهش می دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازبانوی کوثر، محدثه محبی کارشناس تغذیه در اردبیل گفت: برای داشتن تغذیه سالم در ماه رمضان باید به نکاتی تغذیه توجه ویژه داشت.

 

وی با بیان اینکه شربت ترکیبی، بیدمشک،گلاب ،زعفران،تخم شربتی ریز،عسل و لیموترش بسیار موثر در رفع تشنگی در ماه مبارک رمضان می باشد گفت: این شربت ها ترکیبی همچنین ضد استرس است وبه لاغر شدن نیز  کمک می کند.

 

کارشناس تغذیه گفت: اگر مشکلاتی از جمله بیماری دیابت، کبد چرب، بیماری کلیوی و یا کلسترول بالا دارید از خوردن زولبیا بامیه در ماه رمضان شدیدا پرهیز کنید.

 

وی ادامه داد: خوردن زولبیا بامیه در سحر بیش از افطار به بدن آسیب می زند زیرا شکر موجود در آن بعد از خواب سریع تر جذب بدن می شود و با افزایش سریع قند خون ، موجب افزایش استرس می شود.

 

محبی بیان کرد: در ماه رمضان در برنامه غذایی خود حتما گردو بخورید چون گردو مردان را خوش اخلاق می کند! مصرف روزانه  گردو  نه تنها موجب بهبود وضعیت اخلاقی می شود، برای داشتن انرژی و نشاط نیز موثر است.

 

محبی گفت: در ماه رمضان به جای چای سیاه، چای سبز بخورید چون باعث کاهش خستگی می شود و عوارض خوراکی های شیرین را کاهش می دهد.

 

انتهای پیام/غ

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد