سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 68197
|
13:42 - 1396/03/27
نسخه چاپی

فرماندار مشگین‌‌شهر:

باید ذهنیت اشتغال استخدام دولتی به سمت کارآفرینی بخش خصوصی تغییر یابد

باید ذهنیت اشتغال استخدام دولتی به سمت کارآفرینی بخش خصوصی تغییر یابد
فرماندار مشگین‌‌شهر گفت:باید ذهنیت اشتغال‌زایی از استخدام دولتی به سمت سرمایه گذاری و کارآفرینی توسط بخش خصوص حرکت کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسفیرمشکین، میرعلی رحیمی زاد فرماندارمشگین شهر در کارگروه اشتغال، مسکن و سرمایه گذاری گفت: امسال با تدابیر ویژه استانداراردبیل مبلغ 520 میلیارد ريال از اعتبارات کل استان با در نظرگرفتن اولویت های اساسی شهرستان‌ها، برای اشتغالزایی و تولید پیش بینی خواهد شد.

وی با تشریح خط مشی دولت در سال ۹۶ و اقدام عملی برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و اشتغال خاطرنشان کرد: ساماندهی مشاغل خانگی در روستاها با حمایت‌های مالی بانک ها از سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی زود بازده می‌تواند سهم قابل توجهی در اشتغال داشته باشد.

رحیمی زاد تصریح کرد: ذهنیت اشتغال‌زایی باید از سمت استخدام های دولتی به سمت سرمایه گذاری و کارآفرینی توسط بخش خصوص حرکت کند.

فرماندار مشگین‌شهر اظهار داشت: با صدور ضمانت نامه بانکی توسط اتاق تعاون مشکل دریافت تسهیلات بانکی تعاونی ها و واحدهای تولیدی از بانک های عامل برطرف می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم تمایز طرح های گردشگری، روند سرمایه گذاری بخش خصوصی را مطلوب خواند و با بیان قابلیت های متعدد طبیعی و گردشگری و حفظ ساختار طبیعی مکان های گردشگری خاطرنشان کرد: موفقیت در این حوزه و افزایش مدت ماندگاری گردشگران مستلزم اجرای طرح های متمایز و تحول در فرایند جلب مسافران و گردشگران می باشد.

رحیمی زاد از افتتاح و بهره برداری چندین پروژه گردشگری و تفریحی در آینده نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد