سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 68199
|
14:30 - 1396/03/27
نسخه چاپی

سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان نیر خبر داد؛

توزیع اقلام تبلیغاتی جشنواره کتابخوانی رضوی در شب های قدر

توزیع اقلام تبلیغاتی جشنواره کتابخوانی رضوی در شب های قدر
سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان نیر از توزیع اقلام تبلیغاتی جشنواره کتابخوانی رضوی در بین شرکت کنندگان در مراسم احیای شب های قدر مسجد جامع این شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآذرسلام، محسن باکفی با بیان اینکه این اقدام با ابتکار فاطمه الزهرا ندیری مسئول کتابخانه عمومی زکریای رازی نیر انجام گرفته، افزود: علاوه بر این اقدام، با همکاری شوراهای اسلامی و شهرداری های نیر و کورائیم، بنرهای اطلاع رسانی جشنواره در معابر اصلی این دو شهر نصب شده است.

وی، برپائی ایستگاه توزیع اقلام جشنواره در میدان اصلی شهرهای نیر و کورائیم را مورد اشاره قرار داده و تصریح کرد: این مهم با همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان نیر میسر شد و باعث گردید شهروندان دسترسی راحت تری جهت تهیه سئوالات، اقلام تبلیغاتی، لوح های فشرده حاوی فایل های پی دی اف و ثبت نام اینترنتی داشته باشند.

باکفی، مشارکت شورانگیز کودکان عضو کتابخانه های عمومی شهرستان نیر در پویش مجازی جشنواره را قابل تحسین دانسته و ادامه داد: طی روز های برگزاری جشنواره، هر روز شاهد مشارکت کودکان در پویش مجازی هستیم بطوریکه این عزیزان با ثبت ویدئویی معرفی کتاب 10 قصه از امام رضا(ع)، قصه های این کتاب را با جملاتی شیوا و کودکانه برای دوستان و علاقمندان بازگو میکنند و سپس با ارسال آن به هشتگ جشنواره، در پویش مجازی جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت میکنند.

این مسئول، حضور کودکان در برنامه های نقاشی از قصه های کتاب 10 قصه از امام رضا(ع) را یادآور شده و خاطرنشان ساخت: در بیشتر مواقع شاهد همراهی والدین با کودکان در برنامه های جشنواره هستیم.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد