سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 68209
|
20:02 - 1396/03/27
نسخه چاپی

بخشدار اصلاندوز خبر داد:

بهره‌برداری از درمان بستر اصلاندوز در هفته دولت/ساخت ۵ خانه بهداشت در مناطق روستایی

بهره‌برداری از درمان بستر اصلاندوز در هفته دولت/ساخت ۵ خانه بهداشت در مناطق روستایی
بخشدار اصلاندوز از افتتاح درمان بستر اصلاندوز در هفته دولت خبر داد و گفت:برای تکمیل ساختمان و محوطه سازی بیش از ۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازارس تبار،سید عباس مینایی با اعلام این خبر گفت: بی‌تردید درمان بستر اصلاندوز نقش ارزنده‌ای در وضعیت درمان مردم این شهر و روستاهای تابعه خواهد داشت که تاکنون برای تکمیل ساختمان و محوطه‌سازی بیش از ۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی افزود: برای این مرکز ۱۴تخت و ۴بخش تخصصی اعم از داخلی، جراحی، زنان و زایمان، اطفال و داروخانه شبانه‌روزی در نظر گرفته شده است.

بخشدار اصلاندوز از تکمیل ساختمان و محوطه‌سازی این مرکز خبر داد و افزود: فقط تجهیز این مرکز باقی مانده که توسط دانشگاه علوم پزشکی انجام خواهد گرفت و پیش‌بینی می‌شود ۱۰۰نفر نیروی انسانی در این مرکز مشغول شوند.

وی همچنین از شروع ساخت مرکز بهداشتی و درمانی نورمحمد کندی سفلی با اختصاص ۱میلیارد تومان و ساخت ۵ خانه بهداشت در مناطق روستایی اصلاندوز خبر داد.

مینایی یادآور شد: پروژه درمان بستر با مساحت ۱۹هزار و ۲۰۱ متر مربع با زیربنای هزار و ۲۲۸ مترمربع در یک طبقه می‌باشد.

امید است دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با تجهیز این مرکز بهداشتی و درمانی گامی مؤثری در تحقق یکی از مطالبات مهم و دیرینه مردم اصلاندوز بردارد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد