سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 68224
|
13:09 - 1396/03/28
نسخه چاپی

حکایت ما با آمریکا و...

حکایت ما با آمریکا و...
حال حکایت ما با آمریکا و برخی کشورهای مستکبر شبیه حکایت است که ما هرچه امتیاز دهیم و راه بهانه گیری را ببندیم آنها حقوق بشر و برنامه موشکی و هزاران چیز دیگر را پیش خواهند کشید .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسفیرمشکین، نقل است که در زمانی نه چندان قدیم، مردی قصد کتک زدن همسرش را کرده بود.

زن این موضوع را متوجه شد و با یک برنامه‌ریزی دقیق همه منافذ بهانه جور کن را از دست شوهر خارج کرد، منزل را تمیز و مرتب کرد و در تهیه غذا و سایر امورات سنگ تمام گذاشت و حتی در انداختن جای خواب نیز بهانه‌ای برای مرد نگذاشت به طوری که برای خواب مرد خود سه تا جا انداخت، یکی را در داخل خانه یکی دیگر را در داخل حیاط وآن دیگری را در بالای پشت بام.

مرد که دید همه راه‌ها بسته شده، خواب در بالای پشت بام را ترجیح داد، امّا دردی عجیب وی را آزار می داد مرد دست هایش را زیر سرش گذاشت و به آسمان نگاه کرد چشمش به ستاره های کهکشان راه شیری افتاد.

از قضا در محل زندگی این مرد و زن به کهکشان راه شیری محل عبور کاروان حاجیان به مکه می گفتند، مرد زنش را صدا زد و گفت ای زن آن ستاره ها که در آسمان هست چه نام دارد زن نگون بخت گفت آنها راه عبور حاجیان به مکه می گویند، در این هنگام مرد بانگ برآورد که ای زن نابخرد جای خواب مرا در محل عبور کاروان حاجیان انداخته ای تا سنگی از زیر پای اسبان آنها حرکت کند و به روی من بیافتد تا من بمیرم و شروع کرد به کتک زدن عیال.

حال حکایت ما با آمریکا و برخی کشورهای مستکبر شبیه همین حکایت است ما هرچه امتیاز دهیم و راه بهانه گیری را ببندیم آنها حقوق بشر و برنامه موشکی و هزاران چیز دیگر را پیش خواهند کشید .

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد