سرویس: بیله سوار
کد خبر: 68250
|
12:59 - 1396/03/29
نسخه چاپی

لزوم نصب علائم هشدار دهنده بر روی ماشین آلات و ادوات کشاورزی در مغان

لزوم نصب علائم هشدار دهنده بر روی ماشین آلات و ادوات کشاورزی در مغان
با قرار گرفتن در فصل برداشت محصولات کشاورزی در مغان و عبور مرور ادوات کشاورزی در سطح جاده ها به ویژه در مواقع شب لازم است رانندگان نسبت به نصب علائم هشدار دهنده از جمله شب نما اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل از  صبح مغان، با قرار گرفتن در فصل برداشت محصولات کشاورزی در منطقه مغان از جمله شهرستان های بیله سوار ، پارس اباد و گرمی و عبور مرور ماشین آلات و ادوات کشاورزی در سطح جاده ها و خیابان های این مناطق به ویژه در مواقع شب و تاریکی لازم است رانندگان این وسایل نسبت به نصب علائم هشدار دهنده از جمله شب نما اقدام کنند.

 با توجه به اینکه یکی از علل تصادفات به وقوع پیوسته بین خودروها و ادوات کشاورزی نبود سیستم روشنایی یا وجود نقص در سیستم روشنایی ماشین آلات و ادوات کشاورزی است لذا اعمال محدودیت های بیشتر در این زمینه می تواند سهم بسزایی در کاهش حوادث جاده ای داشته باشد.

هر چند اقدامات خوبی در راستای کاهش تصادفات ناشی از نبود سیستم روشنایی در ماشین آلات، بارکش ها و ادوات کشاورزی از سوی پلیس راه اتخاذ شده است اما همچنان نبود علایم هشدار دهنده از جمله شب نما در ادوات کشاورزی در روستاهایی که وسایل نقلیه کشاورزی بیشتری دارند احتمال بروز حادثه را بیشتر می کند که لازم است در این خصوص تاکید بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد