سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 68257
|
13:34 - 1396/03/29
نسخه چاپی

بیانیه بسیج عشایری اصلاندوز بمناسبت روز قدس

 بیانیه بسیج عشایری اصلاندوز بمناسبت روز قدس
بسیج عشایری اصلاندوز با صدور بیانیه‌ای، آحاد مردم و بسیجیان عشایر همیشه در صحنه و روزه‌دار را برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازارس تبار،متن این بیانیه بدین شرح است:روز جهانی قدس یادآوری یک تکلیف اسلامی و انسانی به همه مسلمانان و مردم آزاده در سراسر جهان است تا با برگزاری مراسمی نمادین ، با شکوه و گسترده ، حمایت خود را از حقوق قانونی مردم فلسطین و مخالفت با اشغالگران صهیونیستی جلوه گر سازند.

ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی در پدید آوردن روز جهانی قدس و عرصه‌ای برای نمایش قدرت امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام برائت از جبهه استکبار و رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی، امروز منجر به ابراز وجود و احساس اقتدار ملت‌های حق طلب و آزادیخواه در مقابل قدرت‌های استکباری و استعمارگر در اقصی نقاط عالم شده است.

آمریکا و انگلیس و حکومت‌های مرتجع عرب آل سعود و آل خلیفه از جنایات رژیم صهیونیستی دفاع می‌کنند. امروز در سرتاسر جهان صدای اعتراض آزادیخواهان عالم به آسمان برخاسته، سازمان‌های حقوق بشری تقلبی و سمبلیک در برابر جنایات اسرائیل مهر خاموشی و تملق بر لب زده‌اند.

ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان اردبیل (اصلاندوز) در پایان بیانیه خود همچون تمامی سالهای گذشته جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان را محکوم کرده و یک بار دیگر ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام‌خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، روز جمعه همراه و همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی و تمامی مسلمانان و ظلم‌ستیزان جهان در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت کرده و از آحاد مردم و عشایر غیور و همیشه در صحنه و روزه‌دار اصلاندوز دعوت می کند در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نموده و لرزه بر اندام پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی و متحدانش بیندازند. باشد که این همراهی موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی در این روزهای سخت و خونین باشد.

وعده دیدار ما روز جمعه 2 تیرماه  1396از میدان امام حسین (ع)-روبروی سپاه ناحیه مقاومت بسیج عشایری به سمت میعادگاه نماز جمعه اصلاندوز

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد