سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 68263
|
15:40 - 1396/03/29
نسخه چاپی

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان بیله سوار:

روز «قدس» روز اتحاد اسلام علیه «اسرائیل» است/ موشک های سپاه، هشداری به حامیان داعش بود

روز «قدس» روز اتحاد اسلام علیه «اسرائیل» است/ موشک های سپاه، هشداری به حامیان داعش بود
مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان بیله سوار گفت: روز قدس نمادی است که بواسطه ان ملت های مسلمان به رهبری ایران اسلامی برای از میان برداشتن اسرائیل متحد شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل از  صبح مغان، عادل شفائی مسئول دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان بیله سوار با بیان اینکه روز قدرس یک روز جهانی است اظهار داشت: این روز، روز مقابله با مستکبرین بوده و روزی است که منافقین و متعهدین در ان جدا می شوند.

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب که " روز قدس روز آزمایش بزرگ ملت های مسلمان است"، افزود: قدس روزی است که سرنوشت ملت های مستضعف در آن معلوم می شود.

شفائی در بخش دیگری از این مصاحبه گفت: حضرت امام راحل اخرین جمعه ماه مبارک رمضان را که از ایام قدر می دانستند به عنوان روزی که می تواند تعیین کننده سرنوشت مردم فلسطین باشد با عنوان قدس نامگذاری کردند و امروز این روز به روز فریاد کشیدن امت های اسلامی بر سر ستمکاران تاریخ مبدل شده است.

وی در بیانی دیگر، روز قدس را مراسم همبستگی بین المللی مسلمانان در حمایت از حقوق قانونی مردم فلسطین عنوان کرد و تاکید کرد: روز قدس تنها روز فلسطین نبوده و روز اسلام و روز حکومت اسلامی است.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان بیله سوار  در خصوص پرتاپ موشک های ایرانی که در آستانه روز قدس به سمت دشمن صورت گرفت نیز اظهار داشت: موشک های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر اینکه پاسخ کوبنده و انتقامی سخت از خون شهدای حادثه تروریستی تهران بود بلکه این اقدام سپاه یک هشدارباش برای حامیان داعش از جمله عربستان سعودی خائن بود که با پول خود این گروه ها را حمایت میکند.

وی افزود: عربستان بازیچه دستان امریکا و اسرائیل است و در واقع با این کار عربستان به دنبال ان است که قدرت امریکا و اسرائیل در منطقه حفظ شود غافل از اینکه ملت های مسلمان به رهبری ایران اسلامی برای از میان برداشتن اسرائیل متحد شدند.

این مسئول فرهنگی ادامه داد: دشمنان با تحمیل جنگ های نیابتی به ایران دنبال به حاشیه راندن جمهوری اسلامی هستند اما هیهات که مسئله مقاومت مسئله اصلی سپاه اسلام است و سپاه پاسداران با موشک های خود نشان داد انقلاب اسلامی هشیار است و هر گونه تجاوز را با جواب کوبنده خواهد داد.

 

عادل شفائی در پایان متذکر شد: امیدوارم همه مردم و به خصوص دانشجویان، اساتید و دانشگاهیان محترم با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس حمایت همه جانبه خود از مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین را اعلام کرده و برای تحقق اهداف اسلامی تلاش کنند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد