سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 68267
|
16:17 - 1396/03/29
نسخه چاپی

سرپرست آموزش و پرورش نیر:

فعالیت 10 پایگاه تربیتی فرهنگی در طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان

فعالیت 10 پایگاه تربیتی فرهنگی در طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان
سرپرست آموزش و پرورش نیر از فعالیت 10 پایگاه تربیتی فرهنگی در طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازنیریمیز،نشست کار گروه مدیران مدارس سطح شهر نیر به ریاست مالکی سرپرست مدیریت آموزش و پرورش نیر برگزار شد.
 

در این نشست مالکی سرپرست این مدیریت با اشاره به طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان گفت : آشنا کردن دانش آموزان با مهارت های زندگی به ویژه با سبک زندگی ایرانی اسلامی و آموختن یک مهارت حرفه ای ساده که در خانه و اجتماع جنبه کاربردی داشته باشد از مهم ترین اهداف برنامه غنی سازی اوقات فراغت تابستانی در شهرستان نیر است.
 

سرپرست آموزش و پرورش نیر تاکید کرد: آموزش و پرورش به ‌عنوان متولیان امر تعلیم و تربیت می‌تواند با ارائه فعالیت‌های متنوع جذاب، با نشاط و هدف‌دار، زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای درخشان دانش آموزان را در ابعاد مختلف اعتقادی، اجتماعی، سیاسی ٰفرهنگی و هنری فراهم سازد.
 

در ادامه علی حسین زاده معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش نیر در بحث غنی سازی اوقات فراغت گفت: امسال در تابستان 10 پایگاه تربیتی فرهنگی به همراه اردوگاه فرزندان حضرت امام (ره) و کانون های تربیتی در نظر گرفته شده است که دانش آموزان شهرستان در رشته های ورزشی شامل فوتبال، والبیال، بدمینتون ، ژیمناستیک و هم چنین در رشته های هنری شامل نقاشی، طراحی، موسیقی و آموزش سازهای ایرانی به فعالیت مشغول خواهند شد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد