سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 68268
|
17:58 - 1396/03/29
نسخه چاپی

در نشست روشنگری بسیجیان عشایری مطرح شد؛

قدردانی امام جمعه اصلاندوز از عملکرد مقتدرانه سپاه در حمله موشکی به تروریست ها

قدردانی امام جمعه اصلاندوز از عملکرد مقتدرانه سپاه در حمله موشکی به تروریست ها
در نشست روشنگری با موضوع تبیین حقوق بشر آمریکایی، امام جمعه اصلاندوز از عملکرد مقتدرانه سپاه در حمله موشکی به تروریست ها قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازارس تبار،پیش از ظهر امروز دوشنبه نشست روشنگری بسیجیان با موضوع تبیین حقوق بشر آمریکایی با حضور امام جمعه اصلاندوز،فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری،رییس آموزش و پرورش اصلاندوز،بسیجیان،مربیان و حلقه های صالحین از سوی تعلیم و تربیت ناحیه عشایری در مسجد جامع اصلاندوز برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام اسدزاده امام جمعه اصلاندوز در سخنانی با اشاره به ماهیت، مفهوم و مصادیق حقوق بشر آمریکایی گفت:آمریکایی ها در تاریخ خود انواع و اقسام جنایات را نسبت به مردم دنیا و جوامع بشری روا داشته اند جنایت هایی که قطعا از ذهن و حافظه تاریخ محو نخواهد شد.

وی حاکمان آمریکا را موجودی وحشی،یاغی،بی قانونی و محور شرارت دانست و گفت:بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی با 100 هزار کشته،تجاوز به عراق،افغانستان،کمک های مالی و تسلیحاتی به صدام در تهاجم وحشیانه به ایران،واقعه کودتای 28 مرداد،حمله به هواپیمای مسافربری در سال 1367 و کشتن 290 نفر از جمله جنایتهای وحشیانه استکبار و آمریکای خبیث است.

امام جمعه اصلاندوز امنیت و آسایش کشور را در سایه شهدا،خانواده های شهدا،ولایت فقیه،نیروهای مسلح و ملت آگاه ایران دانست و ایدئولوژی اسلامی،حاکمیت ولایت فقیه،ارائه الگوی مبارزه،مبارزه با رژیم اشغالگر قدس و دانش و پیشرفت های علمی را از عوامل اقتدار جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

حجت الاسلام اسدزاده مهمترین هدف برگزاری نشست روشنگری موضوع امروز را بصیرت افزایی نسبت به ذات اقدامات ضد حقوق بشری دولت آمریکا خواند و گفت:مجموعه اقدامات ضد حقوق بشری و نقض کننده حقوق بشر است که دولت آمریکا تاکنون انجام داده است.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد مقتدارانه سپاه پاسداران در حمله موشکی شب گذشته نیروی هوافضای سپاه به مقرّ فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی تروریست‌های تکفیری در دیرالزور سوریه گفت:این اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هشدار نرم و پیامی برای استکبار ،اسراییل و آل سعود بود.

امام جمعه اصلاندوز همچنین از سپاه ناحیه عشایری،قشرهای مختلف مردم بخصوص نوجوانان و جوانان،مربیان و حلقات صالحین ناحیه عشایری به جهت حضور پرشکوه در حلقات صالحین پایگاهها و حوزه های ناحیه در شهر و روستاها قدردانی کرد.

 

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد