سرویس: سیاسی
کد خبر: 68279
|
10:45 - 1396/03/30
نسخه چاپی

اعلام مسیرهای راهپیمایی روز قدس در پارس آباد

 اعلام مسیرهای راهپیمایی روز قدس در پارس آباد
رئيس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان پارس آباد سخنران و مسیر راهپیمایی روز قدس در پارس آباد را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآران مغان، حجت الاسلام والمسلمین حسن باقري در گفتگويي اظهار داشت: امروز مهمترین و جدی ترین مساله جهان اسلام، مساله فلسطین است.

رئيس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه حضور مسلمانان در راهپیمایی روز قدس سبب دلگرمی بیشتر مبارزان با استکبار در سراسر جهان می شود، گفت: مردم مومن و روزه دار شهرستان پارس آباد، همگام با مردم ایران در روز قدس، با مشت های گره کرده، نشان خواهند داد که سازش با اشغال گر دست نیافتنی است.

وی با اشاره به هماهنگی های صورت گرفته برای برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در پارس آباد تصريح كرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در پارس آباد از ساعت ۱۱ صبح جمعه ۲ تیرماه از میدان سپاه آغاز شده و راهپیمایان پس از طی مسیر راهپیمایی تا چهارراه امام (ره) در مصلی امام خميني (ره) اجتماع خواهند کرد.

باقري افزود: شكور پورحسين، نماينده مردم شهرستانهاي پارس آباد و بيله سوار در مجلس در جمع راهپیمایان پارس آبادي سخنرانی خواهد کرد.

به گزارش آران مغان، همگام با شهرستان پارس آباد مغان راهپيمايي روز قدس در شهرهاي اصلاندوز از میدان امام حسین (ع) به سمت میعادگاه نماز جمعه، در اسلام آباد از سه راهي شهرك به طرف مسجد امام حسين (ع) و در شهر تازه كند نيز از مقابل مسجد جامع اين شهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد