سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 68295
|
12:34 - 1396/03/30
نسخه چاپی

امام جمعه کوثر:

موشک ذوالفقار، شب قدر دیگری را برای ایران اسلامی رقم زد

موشک ذوالفقار، شب قدر دیگری را برای ایران اسلامی رقم زد
امام جمعه کوثر گفت: در عملیات انتقام سپاه، سیلی نرمی به تروریست های داعش زدیم تا صدایش به گوش سناتور های آمریکایی برسد و بفهمند که ایران اسلامی بر سر امنیت کشور و ملتمان با هیچ کسی شوخی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر، حجت الاسلام والمسلمین بیگی، خطیب جمعه کوثر در واکنش به حمله موشکی سپاه به مواضع تروریست های داعش، ضمن تقدیر از عملیات انتقام و اقتدار پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جواب یاوه گویان سنای آمریکا را دادیم.

وی با بیان اینکه موشک ذولفقار، شب قدر دیگری را برای ایران اسلامی رقم زد گفت: با موشک هایمان سیلی نرمی به داعش زدیم  تا صدایش به گوش سناتور های آمریکایی برسد و بفهمند که ایران اسلامی بر سر امنیت کشور و ملتمان با هیچ کسی شوخی ندارد؛ احد الناسی اگر دست از پا خطا کند سیلی محکمی بر آنها وارد خواهیم کرد.

خطیب جمعه کوثر افزود: اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داد ما بر سر امنیت کشور و ملتمان با هیچ کس شوخی نداریم، با این عملیات اقتدار، انتقام شهدای ترور را گرفتیم و این جواب دندان شکنی بود برای استکبار جهانی، چرا که جواب یاوه گویان سنای آمریکا را دادیم.

حجت الاسلام والمسلمین بیگی افزود: عملیات اقتدار سپاه زهر چشمی برای بدخواهان نظام اسلامی بود، اگر رهبرمان دستور فرمایند مدافعین حرم هایی خلق خواهند شد که دمار از روزگار دشمنان اسلام و انقلاب درآورند؛ این یک حرف نیست بلکه با عمل هم می توانیم اقتدارمان را به رخ جهانیان بکشیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوثر اضافه کرد: موشک های ایران اسلامی خواب را از مغزهای الکلی ژنرال های آمریکایی ربوده اند که همه روزه به فکر تحریم و تهدید موشکی ایران اسلامی هستند، دشمنان اسلام و انقلاب بدانند هیچ عملی مبنی بر تسخیر باورها و آرمان ها و اراده انقلابی امت اسلامی ایران وجود نداشته و ندارد؛ گرچه برخی بلندگوهای منافقان خارجی و داخلی هم با این اقدامات خصمانه همنوا باشند ولی زره ای از اراده و اقتدار مردم کشورمان کم نخواهد شد.

خطیب جمعه کوثر در پایان اظهار کرد: درود و سلام و صلوات خدا بر مدافعان حرم که امنیت مان را مدیون آن ها هستیم و یاد و خاطره سردار رشید اسلام، شهید طهرانی مقدم پدر موشکی ایران اسلامی را گرامی می داریم که اقتدار میهن اسلامی ایران را رقم زد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد