سرویس: اردبیل
کد خبر: 68298
|
13:16 - 1396/03/30
نسخه چاپی

جامعه زنان استان اردبیل به مناسبت روز قدس بیانیه ای صادر کرد

جامعه زنان استان اردبیل به مناسبت روز قدس بیانیه ای صادر کرد
جامعه زنان استان اردبیل به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازبانوی کوثر، در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس بسیج جامعه زنان استان اردبیل با تعظیم و بزرگداشت این روز الهی و مقدس، با صدور بیانیه ای از عموم مردم و بویژه بانوان بسیجی، انقلابی برای حضور در راهپیمایی روز قدس، دعوت می کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:

((القدس لنا))

روز قدس روزی است که به همه ابر قدرتها هشدار می دهد که باید دست خود را از روی مستضعفین بردارید و سرجای خود بنشینید.

 

روز قدس آغاز شمارش معکوس برای محو غده سرطانی و بلکه تمامی استکبار جهانی است.و ملت غیور ایران و مسلمانان سراسر جهان در لبیک به تدبیر ویژه خمینی کبیر ، امسال نیز با حضوری سرشار از نفرت از حقوق بشر دروغین امریکایی فریاد خواهد زد که قلب مسلمین  جهان مالامال از درد ظلم به مردم فلسطین و بی غیرتی جامعه جهانی است . هم آنها که فریاد حق خواهی و حقوق بشر خواهی شان ،گوش فلک را کر کرده است . لبیک بشر در نگاه آنان نه مسلمانان و نه مظلومان فلسطین و یمن و بحرین و سوریه و لبنان و عراق و نه کودکان و غیر نظامیان مظلوم است بلکه بشر در نگاه آنان تعریف مخصوص دارد.

 

همانگونه که امام خامنه ای ( مد ظله العالی ) فرمودند : روز قدس روز فریاد و مقاومت امت اسلامی در مقابل سیاست های تفرقه انگیزاست و تنها راه حل مسئله فلسطین مقاومت و مبارزه است.

 

بسیج جامعه زنان با تعظیم و بزرگداشت این روز الهی و مقدس، از عموم مردم و اقشار مختلف بانوان بویژه بانوان بسیجی ، انقلابی و همیشه در صحنه دعوت می نماید همچون سال های  گذشته با حضور در عرصه ی پرشور حماسه ساز و استکبار ستیزی و راهپیمایی روز قدس ، جنایات رژیم سفاک صهیونیستی در فلسطین و حامیان آنها در منطقه یعنی حکومت های مرتجع و رژیم  های دست نشانده و متجاوز آل سعود و آل خلیفه را محکوم نموده و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان اعم از جریانهای تروریستی ، تفرقه افکنان مذهبی ، گروه های تکفیری و داعش در عراق و سوریه و دیگر کشورها زده  و از حقوق مسلم انسانها که از نعمت امنیت و آسایش محروم شده اند دفاع نماید.

 

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد