سرویس: بیله سوار
کد خبر: 68300
|
13:20 - 1396/03/30
نسخه چاپی

رئیس اداره زندان گرمی خبرداد؛

آزادی 11 زندانی جرایم غیرعمد از زندان گرمی/ ستاد دیه تعهدی در قبال زندانیان جرایم عمد ندارد

آزادی 11 زندانی جرایم غیرعمد از زندان گرمی/ ستاد دیه تعهدی در قبال زندانیان جرایم عمد ندارد
رئیس اداره زندان گرمی گفت: امسال 11 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد با مبلغ 600 میلیون تومان از زندان گرمی آزاد شده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازصبح مغان، رستم ناصری رئیس اداره زندان گرمی در مراسم جشن گلریزان شهرستان بیله سوار که در مسجد جامع این شهر برگزارشد اظهار داشت: وظیفه ذاتی زندان ها، نگهداری زندانیان و اصلاح و تربیت انهاست.

 وی با بیان اینکه جرایم به سه دسته عمد، غیرعمد و غیرعمدی که ریشه ان عمدی است تقسیم می شود گفت: ستاد دیه هیچ گونه حمایتی از زندانیان جرایم عمدی نخواهد داشت.

ناصری با اشاره به اینکه زندان گرمی با 47 زندانی جرایم غیرعمد جزو اولین زندان های استان بشمار می رود افزود: این تعداد زندانی با بیش از 280 میلیون تومان بدهی دارند که از این تعداد 8 نفر در حدود 100 میلیون تومان، 17 درصد جرایم مالی را به خود اختصاص داده اند.

وی به آسیب هایی که متوجه زندانی می شود اشاره کرد و یادآور شد: مارکی که زندانی از رفتن به زندان می خورد با میزان جرمی که انجام داده سازگاری ندارد.

ناصری با بیان اینکه در سال 95، 17 نفر با مبلغ 500 میلیون تومان آزاد شد عنوان کرد: از اغاز سال تاکنون نیز 11 نفر با مبلغ 600 میلیون تومان از زندان گرمی آزاد شده اند.

گفتنی است در پایان مراسم جشن گلریزان، مجموع کمک های صورت گرفته در کل شهرستان در حدود 30 میلیون تومان اعلام شد.

یاداور می شود در سال گذشته نیز علاوه بر تعهد 18 میلیون تومانی محقق نشده مبلغ 30 میلیون و 400 هزار تومان به ستاد دیه جمع اوری و کمک شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح مغان، در ابتدای این مراسم رئیس دادگستری شهرستان بیله سوار نیز اظهار داشت: برنامه جشن گلریزان به همت دادگستری شهرستان تدارک دیده شده و امید است این برنامه به آزادسازی بیشتر زندانیان جرایم غیرعمد منتهی شود.

وی گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده هر یک از قضات حاضر در دادگستری شهرستان بیله سوار مبلغ 2 میلیون تومان جهت آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اهدا کرده اند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد