سرویس: گرمی
کد خبر: 68312
|
22:11 - 1396/03/30
نسخه چاپی

فرمانده سپاه ناحیه گرمی:

روز قدس بشارت دهنده سقوط اسرائیل جنایتکار است

	روز قدس بشارت دهنده سقوط اسرائیل جنایتکار است
سرهنگ نوری گفت: روز قدس بشارت دهنده سقوط رژیم فاسد اسرائیل است و حمایت های استکبار جهانی نخواهد توانست این رژیم اشغالگر را سرپا نگهدارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، به نقل ازسیفار، سرهنگ نوری، فرمانده سپاه ناحیه گرمی با بیان اینکه روز قدس بشارت دهنده سقوط رژیم فاسد اسرائیل است و حمایت های استکبار جهانی نخواهد توانست این رژیم اشغالگر را سرپا نگهدارد، گفت: امام راحل آخرین جمعه ماه مبارک رمضان  را روز قدس، روز ایستادگی مسلمانان رنجدیده در برابر صهیونیسم عنوان کرد تا مسلمانان جهان با راهپیمایی روز جهانی قدس،عظمت جهان اسلام و خشم و نفرت حود را از ظالمان و مستکبران به رخ بکشند.

 

وی اظهار کرد: استکبار جهانی با ترس از تحقق وعده الهی مبنی بر حاکمیت مسلمانان بر روی زمین، اقدام به ایجاد رژیم جعلی اسرائیل در قلب جهان اسلام کرد و تا زمانيكه اين غده چركين به مدد استكبار جهاني در منطقه وجود دارد جهان اسلام روي آرامش نخواهد دید.

 

فرمانده سپاه ناحیه گرمی با بیان اینکه روز جهانی قدس روز یکپارچگی و وحدت کشورهای اسلامی و مردم مسلمان جهان است، افزود:  انشاا... مردم با حضور پرشور در روز جهانی قدس آرمان‌های امام(ره) دنبال و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری خواهد کرد.

 

وی با بیان اینکه ابعاد زیادی را باید در روز قدس مدنظر گرفت، عنوان کرد: بعد رسانه در داخل کشور هم یکی از ابعاد مهم روز قدس است رسانه‌ها باید در این راستا اطلاع رسانی کنند و رسالت خود را در معرفی روز قدس انجام دهند.

 

سرهنگ نوری گفت: امیدواریم مردم روزه دار گرمي همزمان با سراسر کشور با شركت در راهپيمايي روز قدس به نداي رهبر فرزانه انقلاب لبيك گفته، نفرت ابدي خود را از اسرائيل غاصب فرياد بزنند.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد