سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 68322
|
10:25 - 1396/03/31
نسخه چاپی

کلاس‌های آموزش مربیگری و داوری در گیوی برگزار می شود

 کلاس‌های آموزش مربیگری و داوری در گیوی برگزار می شود
نشست مشترک هیأت‌های ورزشی دو و میدانی استان اردبیل و کوثر با هدف توسعه این رشته ورزشی در محل اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر، با هدف توسعه ورزش دو و میدانی، نشست مشترک هیئت‌های ورزشی دو و میدانی استان اردبیل و شهرستان کوثر  در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان کوثر برگزار شد.

بهنام مظاهری، رئیس ورزش و جوانان شهرستان کوثر در این جلسه در خصوص اهمیت رشته دو و میدانی و لزوم توجه به مسائل و مشکلات این رشته مطالبی بیان داشت و خواستار احیایی ورزش دو ومیدانی در این شهرستان شد.

رسول منصفی، رئیس هیئت دو و میدانی استان اردبیل نیز در این جلسه ضمن اعلام امیدواری نسبت به آینده ورزش دو و میدانی شهرستان کوثر از آمادگی هیئت برای برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری برای آموزش سرمایه‌های انسانی حوزه ی دو و میدانی شهرستان کوثر خبر داد.

در پایان تصمیماتی از قبیل برگزاری کلاس‌های آموزش مربیگری و داوری، حضور دوره‌ای کارشناسان استانی در شهرستان کوثر به منظور همکاری در امور آموزشی و بررسی فضاهای تمرینی در آینده‌ای نزدیک به منظور مرمت یا تجهیز فضاها مصوب گردید.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد