سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 68326
|
10:58 - 1396/03/31
نسخه چاپی

مسیر راهپیمایی روز قدس در شهر مرزی اصلاندوز مغان اعلام شد

 مسیر راهپیمایی روز قدس در شهر مرزی اصلاندوز مغان اعلام شد
همزمان با فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس،مسیر راهپیمایی روز قدس در اصلاندوز اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازارس تبار،در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس که صبح امروز چهارشنبه در سالن جلسات بخشداری تشکیل یافت، اعضای جلسه متشکل از بخشدار،فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری،فرماندهان مرزبانی و انتظامی و مسئولان ادارات ضمن آمادگی خود و تمام کارکنان در راهپیمایی روز قدس تاکید کردند شرایط و تمام امکانات در مسیرهای راهپیمایی روز قدس با هماهنگی شهرداری،بخشداری،سپاه،نیروی انتظامی و مرزبانی و راهنمایی و رانندگی فراهم شود.

همچنین در این جلسه ضمن دعوت از عموم مردم جهت شرکت پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس، مسیرهای راهپیمایی این مراسم در سطح شهر به شرح زیر اعلام شد.

راهپیمایی روز قدس در اصلاندوز از ساعت 11/30صبح از مقابل میدان امام حسین (ع) آغاز و پس از طی مسیر از خیابان جمهوری اسلامی و خیابان امام خمینی (ره) مراسم سخنرانی در محل مسجد جامع اصلاندوز شروع شده و به نمازجمعه این هفته ختم خواهد شد.

گفتنی است،در جلسه امروز هماهنگی راهپیمایی روز قدس هریک از اعضای شورای اداری بخش اصلاندوز نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه های مختلف جهت با شکوهتر برگزار شدن راهپیمایی ارائه دادند.

به گزارشارس تبار،امسال،دوم تیرماه مصادف با روز بیست و هشتم رمضان،آخرین جمعه ماه مبارک رمضان،روز جهانی قدس است.

شهر اصلاندوز در 200 کیلومتری شمال غربی استان اردبیل واقع شده و هم مرز کشور جمهوری آذربایجان است.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد