سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 68328
|
11:09 - 1396/03/31
نسخه چاپی

بیانیه سپاه کوثر به مناسبت روز جهانی قدس/

روز قدس؛ روز پیوند قلب ها و بشارت دهنده وعده الهی است

	روز قدس؛ روز پیوند قلب ها و بشارت دهنده وعده الهی است
روابط عمومی سپاه ناحیه کوثر به مناسبت روز جهانی قدس، بیانیه‌ای را به شرح زیر صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر،  روابط عمومی سپاه ناحیه کوثر به مناسبت روز جهانی قدس، بیانیه‌ای را به شرح زیر صادر کرد.

متن بیانیه سپاه کوثر به شرح زیر است:

"ان تنصرو االله ینصرکم و یثبت اقدامکم"

روز قدس این میراث گرانبهای امام راحل (ره) مظهر ایستادگی در مقابل ظالمان و مستکبران و نشانه دفاع از ارزش‌هایی است که پیامبران الهی، مومنان و تمامی انسان‌های آزاده در طول تاریخ بشریت برای ترویج و پاسداری از آن‌ها کوشیده و جان خود را فدا کرده‌اند. ارزش‌هایی الهی که مرزها، زبان‌ها، و نژادها را در می نوردد و وجدان‌های بیدار بشری را مخاطب خویش قرار می‌دهد و انسان‌ها را با وجود تفاوت‌های بسیارشان، آنچنان محکم به یکدیگر پیوند می‌دهد که پیکره‌ای واحد را می‌سازند و هم گام و هم صدا با هم به سوی مدینه فاضله‌ای پیش می‌روند که خداوند متعال وعده تحقق آنرا بشارت داده است.

 با گذشت 35 سال از ابتکار معجزه گون و آینده نگرانه معمار کبیر انقلاب اسلامی و راهبری حکیمانه مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) آرمان آزادی بیت المقدس فراتر از مرزهای جهان اسلام، جغرافیای تحت سیطره‌ قدرت‌های سلطه‌گر را تحت تاثیر قرار داده و با همراه ساختن جوامع و ملت‌های حق‌طلب، عدالت‌خواه و ظلم ستیز، رؤیای صهیونیستی "تسلط از نیل تا فرات" و تحقق "خاورمیانه بزرگ" باطل شده است و جبهه مقاومت اسلامی و نهضت ضد استکباری با اقتدار و صلابت در حال عبور هوشمندانه از پیچ تاریخی و حـصول آمادگی برای نقش‌آفریـنی در ساخـتار و هندسـه آتـی جهان هسـتند.

امروزه خیزش نفوذ همه جانبه موج فراگیر امپریالیسم رسانه‌ای در ابعاد نژادی، ملی و دینی در بین کشورهای عربی- اسلامی رسوخ یافته و تا جزئی‌ترین شئونات اجتماعی و فردی اقوام مختلف را تحت تاثیر خود قرار داده است. شبکه‌های رسانه‌ای صهیونیزم مثلث شوم استکبار جهانی، صهیونیسم بین‌الملل و وهابیت تکفیری به سردمداری آمریکا، اسرائیل و رژیم سفاک آل سعود در یک سناریوی پیچیده و بسیار خباثت آمیزی را به راه انداخته‌اند تا به اهداف شوم و پلید خود دست پیدا کنند.

همچنین مستکبران جهانی به سرکردگی و پرچمداری آمریکا با طرح بهانه‌های به اصطلاح نقض حقوق بشر و گسترش توانمندی موشکی ایران در صدد افزایش فشارهای سیاسی و اقتصادی به کشور ما برای جلوگیری از ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی ایران در بین دولت ها و ملت‌های اسلامی هستند که البته سیلی محکم فرزندان ملت توانست لرزه بر اتاق‌های فکر و اندیشه‌کده‌های تخریبگر بیاندازد.

پاسداران انقلاب اسلامی ضمن محکوم نمودن کشتار بی رحمانه زنان و کودکان در ماه ضیافت الهی، با دعوت از اقشار و آحاد مختلف مردم و نیز ملل آزاده و حق طلب، بسیجیان و بالاخص جوانان، نخبگان و فعالان رسانه‌ای برای حضور گسترده، یکپارچه و پرشور در راه‌پیمایی روز جهانی قدس و تاکید بر اهمیت مضاعف روز قدس امسال با توجه به حوادث و رخدادهای اخیر، اعلام می‌نماید که امسال روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در توجه به اولویت‌های امروز جهان اسلام در فلسطین، عراق، یمن، سوریه و بحرین می‌باشد.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد